skal,skal ikke?:P

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Er jo kommen til uke 35 nå og begynner å lure på om det kanskje er på tide å vaske babytøyet, sengklærne og håndklærne og vaskeklutene:P er så usikker :P hadde jo tenkt å vente til jeg er 37 uker men nå er dagene blitt så lange og jeg vet ikke hva jeg skal finne på :P

Da synes jeg du skal begynne! :)

Like greit å få det gjort, når du har tid og ikke minst lyst..:)

Jeg har begynt. Har vært sykemeldt en stund nå så har hatt litt lite å gjøre :-p

Da har satt på en maskin med sengklær,håndduker,vaskekluter og pledd :) klærne kommer jeg ikke å vaske før jeg er kommen til uke 37 ;)

Jeg er glad jeg gjorde dette for noen uker siden, er så utslitt nå, ligger bare å sover mens jeg kan :P

Husker fra nr 1, hvor utslitt jeg var både før og etter fødsel, det tok så lang tid å komme seg osv. så denne gangen skal jeg lade batteriene! Synd det ikke går an å lagre søvn :P 

Både med nr 1 og nr 2 har jeg fått masse energi på slutten og etter fødselen :P klarer ikke sitte i ro og sover 8 timer per natt :) bortsett fra at jeg er våken 5-10 min hver time om natten :P Nå har jeg også ryddet og flyttet om på møblene inne på rommet til barna :)

Jeg er heldigvis ferdig med alt det.. I alle fall av sånt jeg hadde fra før. Om vi får noe, så må jo det selvfølgelig vaskes også.. Men det haster jo ikke :-)
Nå har jeg tenkte til å bli ferdig med alt i godt, så jeg har bare og re opp seng og vogn igjen.
Slappe av mest mulig, og samle opp energi til fødselen starter :-D

Jeg har endelig begynt redebyggingen! :) er 37 uker i morgen, og har begynt å vaske alle babytingene. Deilig. Med ting som er gjort, for jeg kjente det begynte å stresse meg litt nå...

Eg har gjort ferdig alt:p er bikket 37 uker da og går ut i permisjon i morgen, da er det akkuratt 3 uker til termin :)

Her er ALT vasket og klart :) har vært sykemeldt lenge, så noe må man jo gjøre :)
mangler madrass da..

Back
Topp