Skal, skal ikke fortelle det

FruStina

Gift med forumet
Jeg synes det er sååååå vanskelig jeg altså. Og skjønner rett og slett ikke hvorfor. Jeg sliter sånn med å skjule magen nå, og har så lyst til å ta på g-buksa mi, men føler jeg ikke kan så lenge ingen vet. Så driver vi å pusser opp her, og pappa vil jeg skal male på torsdag, noe jeg ikke kan, for det er ikke maling for gravide. Så nå vurderer vi sterkt å fortelle. Føler jo liksom at det er greit, for sjansen min for å miste nå er så liten etter å ha sett hjerte på ul. Men likevel tviler jeg hele tiden.

Har laget en t-skjorte til lillegutt hvor det står : Verdens Beste Storebror, i januar
Men skal vi i dag, eller skal vi ikke....tvile tvile

Ser også frem til å fortelle familie og venner. Kjøpte i forrige svangerskap skjorte til littgutt "jeg skal bli storebror". Dessverre fikk han ikke brukt den, håper han fortsatt passer den om noen uker.... kanskje vi forteller noen etter ultralyd i uke 7... får se. Skal i bryllup i helga og skal da være sjåfør. Men lite kjent folk så da går det vel bra..

Ikke så lett det der.
Forstår godt at du vil drøye det med å fortelle en stund til.
Samtidig fikk du jo sånn en god beskjed da du var på ultralyd, at det er svært sannsynlig at dette går bra.
Kommer kanskje litt an på hvordan du tenker at dere og de rundt dere skulle reagere om det mot formodning går galt?

Regner uansett med at du gleder deg til reaksjonene på t-skjorta [:D]

Jeg har gitt opp å holde det sjult=P. Nå noen spør, svarer jeg bare ja... hehehe. Men du må gjøre det du føler deg best med. Og vil du slippe unna maling, men ikke fortelle så får du juge på deg en vrikka ankel eller en vond rygg;)

Jeg ville nok sakt det[:)]
Du har jo vært på UL og kjangsen for at det skal gå gale etter hjertet har begynt å slå er jo ikke så store..
Pluss at du slipper unna malingen[;)]

ORIGINAL: FruStina

Jeg synes det er sååååå vanskelig jeg altså. Og skjønner rett og slett ikke hvorfor. Jeg sliter sånn med å skjule magen nå, og har så lyst til å ta på g-buksa mi, men føler jeg ikke kan så lenge ingen vet. Så driver vi å pusser opp her, og pappa vil jeg skal male på torsdag, noe jeg ikke kan, for det er ikke maling for gravide. Så nå vurderer vi sterkt å fortelle. Føler jo liksom at det er greit, for sjansen min for å miste nå er så liten etter å ha sett hjerte på ul. Men likevel tviler jeg hele tiden.

Har laget en t-skjorte til lillegutt hvor det står : Verdens Beste Storebror, i januar
Men skal vi i dag, eller skal vi ikke....tvile tvile

Ikke lett det der altså.... Hos meg falt det naturlig å fortelle det tidlig da "alle" vistte vi drev med prøverør...[:)]

Sjansen for å miste er så liten etter å ha sett hjerte på ul?? Hva mener du med det? Sjansen er vel like stor for å miste om man har sett hjerte eller?? [8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Tusen takk for svar alle sammen, heller mot å fortelle.
Og ja sengepolka, sjansen for å miste når  man har sett hjerte i uke 8 er veldig liten, man skal aldri si aldri, for det har jo skjedd det også, men sjansen er altså redusert veldig. Hadde fødsel overlege på sykehuset som fortalte meg dette. Ha ville ikke snakke prosent han da, men sa at det var likte trygt for meg når jeg var der, som å ha passert uke 12.

Veldig vanskelig avgjørelse, men som du sier så har du sett et bankende hjerte og er 9 uker på vei så jeg skjønner hvis du ønsker å fortelle det:) Lykke til og oppdater oss når og hvis du forteller det:)

jeg ville ha fortalt det...[:)] spesielt fordi du har sett bankende hjerte på ul som du sier...

er litt slitsomt å snike seg unna og bli stressa for å bli "busted" [;)]

Dessuten er det vel bare good news for familien din, og kanskje de ville ha fått vite d allikevel hvis dersom at det hadde gått galt?!

Lykke til uansett ihvertfall[:D]

ORIGINAL: FruStina

Tusen takk for svar alle sammen, heller mot å fortelle.
Og ja sengepolka, sjansen for å miste når  man har sett hjerte i uke 8 er veldig liten, man skal aldri si aldri, for det har jo skjedd det også, men sjansen er altså redusert veldig. Hadde fødsel overlege på sykehuset som fortalte meg dette. Ha ville ikke snakke prosent han da, men sa at det var likte trygt for meg når jeg var der, som å ha passert uke 12.

Det var da koselig lesning, det har jeg aldri hørt noentingen om... [:)][:)][:)][:)]
Gyn mente jeg var 7+2, men jeg mener 8... uansett så så jeg hjerte..

Back
Topp