Skal Simo ut av markede tro?

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Hørt litt snakk om dette. Flere Simoforhandlere som også har lurt litt på dette etter hva jeg har skjønt. Det skjer ingen endring på vognen. Siste endring var i 2011 når 2012 mod kom. Kanskje skal de lage en vogn ut av Simon og Brio? Det beste fra de begge? Bare spekulasjoner fra min side altså.
Men litt kjedelig å evnt kjøpe en Simo, også får du ikke tak i reservedeler om en stund.

Ei ansatt på babyshop sa at Britax hadde kjøpt opp Simo og at hun trodde Simo kom til å bli ute av markedet... Ikke vet jeg om det er riktig, men hun sa nå det i hvert fall.

Britax har kjøpt simo/brio for en god stund siden men simo forsvinner ikke fra markedet med det første ihvertfall.

Det er synd og da må vi forte oss. Trenger pakninger til en 79 mod.

Brio og simo er slått sammen. Man ser allerede på vognene og understellene at simovognene begynner å ligne på brio sine vogner.

Synd for jeg elsker min simovogn fra 2009.

Brio og simo er slått sammen. Man ser allerede på vognene og understellene at simovognene begynner å ligne på brio sine vogner.

Synd for jeg elsker min simovogn fra 2009.
Jepp. Min Simo fra 07 var mye bedre enn den jeg har nå fra 14. Brio er ikke like bra på langt nær!

Back
Topp