Tina pusen
Gift med forumet
Leverte søknaden min for en uke siden ang foreldre penger.
I dag lå vedtaket med innvilget i posten!
Permisjonstart 23.5
I dag lå vedtaket med innvilget i posten!
Permisjonstart 23.5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte papirene mine før påske.. har ikke fått noenting, hverken bekreftelse på at de har mottatt eller innvilga noenting. .
Jo, det stemmer kanskje det! Men da er det jo enda merkeligere at noen får fort, og andre får sent. Jeg bor rett i nærheten av OsloEr det ikke Oslo som behandler søknaden? Dit måtte jeg sende min .. Og jeg bor ikke i Oslo.
Automatisk? Eller skal det inn noen papirer der og?Og så får man barnetrygd![]()
Var det jeg tenkte ogJo, det stemmer kanskje det! Men da er det jo enda merkeligere at noen får fort, og andre får sent. Jeg bor rett i nærheten av Oslo![]()
Det aner jeg ikke.. skulle tro det gikk automatisk ?Ikke godt å si..Automatisk? Eller skal det inn noen papirer der og?
Barneteygden får man automatisk. Pga sykehuset sender inn ark til staten om at du har født osv. Men du vil ikke få for samme mnd så da får vi dobbel barnetrygd 1.5 mnd etter vi har født tror jeg det var.Det aner jeg ikke.. skulle tro det gikk automatisk ?Ikke godt å si..