Skal si at det ble stille...

Lollimoi

Betatt av forumet

Her har det blitt grusomt stille etter at alle fikk sine små:P Det er ikke mange nye innlegg som kommer inn:-D Hvordan går det med dere? Her går alt bare bra...nyter livet som 2 barnsmor og elsker å ha små barn:-)

Til helgen blir det en sverigetur sammen med et vennepar med barn, så da skal vi til en dyrepark å se på alle de fine dyrene:-) Storebror gleder seg som bare det, han elsker dyr:-)

Håper dere har en fin sommer:-)

Ja, får vel satse på at det blir mer aktivitet når ferien er over!
Koser oss her, dagene går fort. Deilig å ha en så rolig unge, nr 1 var litt mer krevende så deilig å kunne slappe av litt mer denne gangen :)

God tur til dyreparken :)

ja veldig stille...

god tur til dyreparken!

Her er det mye magevondt, jeg bærer han eller har han på meg døgnet rundt. Nytt sykehusbeøsk til uka... slitsomt med en storebror som skulle fått mer oppmerksomhet fra meg!

Er innom hver dag omtrent, men har liksom så lite å komme med

Molly80 skrev:
Her er det mye magevondt, jeg bærer han eller har han på meg døgnet rundt. Nytt sykehusbeøsk til uka... slitsomt med en storebror som skulle fått mer oppmerksomhet fra meg!

Hørtes veldig slitsomt ut:-( Er ikke enkelt å fordele oppmerksomheten når det blir sånn... Men håper virkelig det ordner seg snart:-) Masse lykke til isåfall:-)

Chocolate girl skrev:
Ja, får vel satse på at det blir mer aktivitet når ferien er over!
Koser oss her, dagene går fort. Deilig å ha en så rolig unge, nr 1 var litt mer krevende så deilig å kunne slappe av litt mer denne gangen :)

God tur til dyreparken :)

Får satse på det:-) Godt at alle er forskjellige:-)

Takktakk:-)

Er innom stort sett hver dag jeg også, men føler ikke at jeg har så mye å komme med, og som oftest er jeg inne med iphone mens jeg ammer, og da er det litt kronglete å skrive:)

Men får håpe det våkner litt til liv igjen når sommeren er over! :)

jeg har vært på hyttetur med tregt nett så orket ikke å skrive, men nå er det bare en uke igjen med ferie før hverdagen tar meg (og de fleste) så da pleier det som regel å ta seg litt opp igjen ;)

Her har det vært full fart etter at minsten kom, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å kommentere, men har vært innom omtrent hver eneste dag.
Nå har jeg i tillegg begge de "store" barna hjemme alene hele dagen, da far i huset jobber hele fellesferien, og det skal jeg si, at det er definitivt ikke noe ferie for meg, gleder meg til barna begynner i i barnehagen igjen så jeg får noen timer "fri" på dagen. ;-)
Minsten er utrolig snill og god og jeg bare koser meg med han, han har veldig blikk kontakt, smiler så ofte han kan og "prater" med meg - han er bare helt herlig! :-)

Lollimoi skrev:

Molly80 skrev:

Hørtes veldig slitsomt ut:-( Er ikke enkelt å fordele oppmerksomheten når det blir sånn... Men håper virkelig det ordner seg snart:-) Masse lykke til isåfall:-)

Takk:) det er veldig slitsomt, og jeg får jo ikke strekt til i forhold til storebror :( Men heldigvis går det over en dag. Ny tur på sykehuset på tirsdag, jeg håper som alltid på at de skal finne ut av det... og blir like skuffa hver gang

Molly80 skrev:

Lollimoi skrev:

Molly80 skrev:

Takk:) det er veldig slitsomt, og jeg får jo ikke strekt til i forhold til storebror :( Men heldigvis går det over en dag. Ny tur på sykehuset på tirsdag, jeg håper som alltid på at de skal finne ut av det... og blir like skuffa hver gang

hvordan magevondt? problemer med å bæsje, luft? 

jeg bare lurer siden du skal på sykehuset for sjekk.

LadyOnHeels skrev:

Molly80 skrev:

Lollimoi skrev:

Molly80 skrev:

hvordan magevondt? problemer med å bæsje, luft? 

jeg bare lurer siden du skal på sykehuset for sjekk.

selve avføringa går det greit å få ut, men det er ofte blod i den. Han hat vondt døgner rundt, sover kun i bæresele på dagen, oppå meg på natta. Gulper opp men svelger det ned igjen, hyler opp under amming, etter amming, i søvne...tror jeg har nevnt det meste nå... vi mistenker "stille refluks". Har vært lagt inn på sykehus to ganger alt. Har testa ut alt som kan kuttes ut av matvarer, spiser blant annet ikke melkeprodukter siden storebror har den allergien og de mente på sykehuset det var årsaken, men det er lille fortsatt. Helsesøster og legen på helsestasjon fikk oss lagt inn etter 6 ukerskontroll, uten at det førte noe sted, men nå mistenker vi den reflukstypen etter å ha snakket med de som har barn med det og ettee å ha lest om det. Sorry evt skrivefeil. jeg suger i mobilskriving!

Tror det er første gang på flere uker jeg er her inne... Bv er ikke hva det en gang var. Før var det masse liv, så nå er jeg heller på fb gruppa for mai forumet. Der er det lettere å få svar på spørsmål, og er mye mer liv. Er vel 100 medlemer nå, og en del av de er aktive=)

Stille og stille. Stille på BV, fult liv på FB gruppa..... Dere får si i fra om dere vil bli med der, dere som ikke er med allerede :)

Lush skrev:
Stille og stille. Stille på BV, fult liv på FB gruppa..... Dere får si i fra om dere vil bli med der, dere som ikke er med allerede :)

Flere som vil bli med?

Er innom å titter stort sett hver dag:) Men har vært på ferie og hatt litt å gjøre... Minsten er ganske så rolig av seg, og han største krever en del oppmerksomhet av mamma og pappa? jeg vil gjerne våre med på mai gruppa på fb??????

æ e å innom hver dag :) men har en tlf som ikke støtter ett eller anna på detta forumet så får ikje skrevet nokka inn me den,får ikke engan logget på profilen min, er sjeldent æ bruker datan :)

Lush skrev:

Lush skrev:

Flere som vil bli med?

Jeg vil gjerne være med også :-)

Back
Topp