en helt haug.. tror nok det blir en søppelsekk
Kunne dere ha sendt de klærne innpakket i feks 3 søppelsekker?
Kunne dere ha sendt de klærne innpakket i feks 3 søppelsekker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fridasinmamma
Men hvor får man tak en sånn stor eske da? Som rommer en hel søppelsekk med klær... Har ikke tenkt å betale all verden for sending[:)]
ORIGINAL: Lucienne
Hadde nok sendt det i servicepakke(r), blir billigere hvis det man skal sende er tungt [:)]
Heter visst smartpost på fint..
ORIGINAL: mammatilto_
Men hvor får man tak en sånn stor eske da? Som rommer en hel søppelsekk med klær... Har ikke tenkt å betale all verden for sending[:)]
Hør på noen butikker i nærheten om de har noen passende esker du kan bruke...Evnt smartpost-esker som de har på posten, den største er jo bra stor [:)]
Men du får kanskje ikke plass til alt i den?
ORIGINAL: mammatilto_
Hør på noen butikker i nærheten om de har noen passende esker du kan bruke...Evnt smartpost-esker som de har på posten, den største er jo bra stor [:)]
Men du får kanskje ikke plass til alt i den?
Ja.. da må jeg i såfall til posten på ski.. for på mitt lille tettsted har de jo ingenting[8|]
Men da skal jeg gjøre det.. reise på posten.. be om å få se den største[:D]
ORIGINAL: inamaria
på obs bygg har de poser som er på samme størrelse som søppelsekker, men som er mye sterkere, de tåler MYE.