Skal se "min mann kan"

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Er litt oppgitt for at juni 2012 har så mange innlegg :/
Så jeg lar hormonene mine være litt sur mens jeg ser litt på tv og tar en pause :P

men jeg syns nå at vi ligger bra an på en 3 plass.... :)

Apropo hormoner. Kjenner du noe humørforskjeller? Altså kjenner du noe til hormonforandringer. Kjenner ingenting foreløpig. Har hørt at man liksom kan bli litt "premenstruell", men nå har jeg aldri hatt PMS heller da... Hmm. Rare disse kroppene!

de kan ikke ha annet å gjøre, får trøste deg med det ;) hatt noen timer med ungene nå men nå er de i seng så nå får jeg prøve å henge med her :)

Apropo hormoner. Kjenner du noe humørforskjeller? Altså kjenner du noe til hormonforandringer. Kjenner ingenting foreløpig. Har hørt at man liksom kan bli litt "premenstruell", men nå har jeg aldri hatt PMS heller da... Hmm. Rare disse kroppene!

Jeg er litt mer utålodig og hissig ja hehe

Uff Emilie har vært helt tullball og litt feber i dag... så har ikke fått sotti så mye her jeg! Og så hadde bi besøk av mamma i noen timer :)

jeg også er her:-) har ikke hatt tid i dag:-( håper at INGEN kommer på besøk. har ikke rokket å rydde enda! noen som bil komme å rydde til meg? hehe;-)

jeg også er her:) har ikke hatt tid i dag:-( håper at INGEN kommer på besøk. har ikke rokket å rydde enda! noen som bil komme å rydde til meg? hehe;-)

Koselig å se at du har høye tenker om oss <3 hehe

Back
Topp