skal ringe inn mens

x1xgaggag

Betatt av forumet
venter desperat på mensen, men bare spotting som kommer her. har spottet en uke nå og har mensmurring. så typisk at nå når jeg virkelig vil at mensen skal komme da kommer den ikke. . blææææ er så drittlei denne her ventinga. skal i gang med frysefrsøk når mensen dukker opp en gang.

håper virkelig mensen dukker opp for fullt snart da!!

jeg håper vi får ringe inn neste mens etter forundersøkelsen neste onsdag, men med min flaks så får jeg vel mensen rett før jeg skal inn på haukeland onsdag, venter den i disse dager, slik at jeg ikke får ringt inn igjen før den etter der igjen, og med mine sinnsyke ustabile sykluser kan det ta laaang tid før den dukker opp igjen..

så håper du får den IDAG! og får ringt inn[:)]

jeg fikk mensen den dagen jeg var der oppe, fikk begynne den syklusen, så slapp å vente til neste mens. håper du og får d da.

det håper jeg virkelig.... blir syklus slik som sist så skal jeg ha dagen før...typisk da,,,min uflaks..
men den er jo aldri stabil, selv om den bar ehar variert med max en uke i det siste..så er jo håp da om at den kommer den dagen eller rett etterpå. er så gira nå!tenk om jeg blir gravid da, herreminhatt[:D]

Back
Topp