skal pusse opp..

Bebibooms

Gift med forumet
stua... slite ned tapeten, fjerne sånn brystpanel... elsker å pusse opp, men makter ikke å sette i gang....[&o] vi har sånn beige og latte nå... vil ha alt lyst... og ikke noe panel drit.... hmmmz, lyyst å begynne og... jeg er aleine hjemme neste helg, kanskje jeg starter da... [:)]

ORIGINAL: *RubensMamma*

gøy å pusse opp ja... husk bare å ta før og etterbilde[:D]

ikke gøy mens det pågår, men DEILIG etterpå! [:D]

Husk bilder!! [:D][:D][:D] Masse lykke til med oppussingen! 

Åh få opp motet! Det er såååå deilig når du bare får på deg drittklærna[8D] Samme som med trening hihih - å få på seg tøyet er det som krever mest pågangsmot[8D]

Det blir nok kjempefint!! Blir nok mye finere å få bort panelet!! Hvis du skal bort med tapeten, kan du ikke bare kjøre på med en ny, lys tapet da??[;)]

Men obs, obs.. Du kommer kanskje ikke til å klare å fullføre det...[&:] Det klarte ikke jeg. Var vel rundt 23-24 uker da jeg skulle male her. Det ble 1 strøk på en av veggene. Resten står umalt...[8|][8|]

Men snart setter jeg igang igjen...[8D][:D]

ORIGINAL: sånja

Det blir nok kjempefint!! Blir nok mye finere å få bort panelet!! Hvis du skal bort med tapeten, kan du ikke bare kjøre på med en ny, lys tapet da??[;)]

Men obs, obs.. Du kommer kanskje ikke til å klare å fullføre det...[&:] Det klarte ikke jeg. Var vel rundt 23-24 uker da jeg skulle male her. Det ble 1 strøk på en av veggene. Resten står umalt...[8|][8|]

jo, ellers så lurer vi på sånne ferdig malte plater, er egentlig veldig imot d... pga blir sååå stygge merker i de i forhold til spon plater m ny tapet... men tingen er at jeg eller sambo kan ikke tapetsere... [&o] også tør jeg ikke spørre pappa nå... han er ikke helt i form... har lyst å bare rive veggene å smelle opp nye plater jah, absolutt d enkleste... gjorde det på kjøkkenet, gjort på 123...

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: sånja

jo, ellers så lurer vi på sånne ferdig malte plater, er egentlig veldig imot d... pga blir sååå stygge merker i de i forhold til spon plater m ny tapet... men tingen er at jeg eller sambo kan ikke tapetsere... [&o] også tør jeg ikke spørre pappa nå... han er ikke helt i form... har lyst å bare rive veggene å smelle opp nye plater jah, absolutt d enkleste... gjorde det på kjøkkenet, gjort på 123...

Mener du panelplater??
Vi har de som heter Perle(staff?) på stua og det ble faktisk veldig fint og koselig..[;)] Fornøyd med valget!!
Og veldig lettvint.. [:D] Men vi maler de selv da, siden jeg ville ha en annen farge...[8D]

Back
Topp