Skal pappaene være med på kontroller?

Liol

Forelsket i forumet
Her var han med på veldig mange sist. Blir nok det nå også! :)

Han skal være med på ultralyd, også kanskje mot slutten når jordmortimen handler om fødsel og sånt.

UL skal han være med på, men resten av kontrollene ser vi ikke helt poenget i t han er med på, men kankje han blir me på en :)

Han blir nok med på noen.
Får se hvordan det passer inn i timeplanen hans i studiene.
Men han blir nok garantert med på ul :)

Her blir nok pappaen kun med på tidlig UL og ordinær UL.... :)

Blir nok ikke med på vanlige kontroller hos jordmor/(lege).. men skal være med på UL og de kontrollene der vi skal snakke om fødsel.

Kun tidlig ul og oul tror jeg. Muligens sent i sv.skapet. Om det blir overtidskontroll skal han være med. Det var han ikke sist (visste ikke at han kunne være med) og det var ganske tøft å være der uten ham. Spesielt siden jeg ikke fikk lov å dra hjem igjen etter den kontrollen...

Tror han vil være med stort sett hver gang:

sist var han med på alle han hadde mulighet til når ham er hjemme fra nordsjøen, blir nok slik nå også :))

Pappan blir med på tidlig og ordinær UL, og evt. 3D om vi skal det senere. Vanlige kontroller er han ikke med på.

Her blir han med på UL men ellers tror jeg ikke han har interresse for det, og ikke trenger jeg han der heller ;) Han var med til jordmor en gang forrige gang og da snakket hun ikke om noe som hadde noe med han å gjøre.. mer amming og slikt.. Meen hvis mennene syns det er spennende å være med så er det jo ingenting i veien for det :)

Han blir nok med på UL'ene og de siste før fødsel. Ser ikke poenget med å være med på de første kontrollene med mindre han selv har ekstremt lyst til det. ;-)

han blir nok med på alle som ikke kresjer med jobben :) var med på en del av de sist også. ul skal han bli med på da jeg ikke kjører bil og ul er en time unna. (han ville nokk vært med uansett ;) )

Sist gang var han med på alt, men denne gangen tipper jeg han bare gidder å være med på UL og kanskje noe mot slutten. Men han skal få være med på alt han vil :)

Back
Topp