Skal pappaen ha pappaperm?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Så klart :)

Ja:) hadde vi hatt andre jobber enn de vi har så hadde han nok hatt mer enn 10 uker. Men jeg jobber i oljebransjen så tryggest å holde seg i permisjon lengst mulig, så kanskje oljeprisen går opp igjen:)

Ja, han skal ha sine 10 uker helt på slutten. Han har hatt hhv 12 og 14 uker de andre gangene da det var det antallet uker som var satt av til pappa'n.

Han skal jo ha de 10 ukene han har krav på, men ikke noe mer enn det etter eget ønske.

Han skal ha pappakvoten iallfall, så får vi se. Vil han ha mer skal han få det, men det blir nok jeg som tar mesteparten av fellesperioden. Det begynner å bli på tide å sende inn permisjonssøknaden så vi må vel ta en bestemmelse snart ;)

Ja, han skal ta ut fedrekvoten (10 uker) når barnet er 1 år. Sist tok han permisjon når barnet var 1,5 år. For oss er det mest naturlig at jeg er hjemme den første babytiden

Ja, han skal ha de ti ukene som bare er for pappaen. Vi er begge enige om at jeg skal ha fellesperioden, både av økonomiske og praktiske årsaker.

Han skal ha 10 uker fordelt på 25 uker :) så 2dager i uken, mens eg de dagene går ulønnet... Må det siden nav ikkje er så lett å ha med å gjøre når eg går på dagpenger..

Han skal ha 10 uker fordelt på 25 uker :) så 2dager i uken, mens eg de dagene går ulønnet... Må det siden nav ikkje er så lett å ha med å gjøre når eg går på dagpenger..

Vi skal også ha gradert og at jeg går i ulønnet permisjon. Men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle fylke ut skjemaet?

Ja når jeg er ferdig med min ferie å perm :)

Nope, han får ikke ha noe med henne og gjøre generelt da han har volds og rus problemer..

Vi skal også ha gradert og at jeg går i ulønnet permisjon. Men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle fylke ut skjemaet?
Eg har kun sendt inn selve søknaden, ikkje det vedlegget for gradert... Så har ikkje sett på det..

Her får han dessverre ikke det. Jeg får engangstønad, fordi jeg ikke kan jobbe om han skal ha den jobben han har. Men han er borte i to uker, og hjemme 3 uker. Så heldigvis har vi han hjemme mye og!

Back
Topp