Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei
Men det er fordi han ikke har opptjent seg retten til det, da han ikke har vært i jobb eller skole 6 av 10mnd. Så jeg har fått overført hans permisjon til megHan studerer bare deltid, så han vil få mye tid med mini uansett heldigvis
![]()
Så hvis far ikke har opptjent retten til permisjon kan mor søke om å få de 10 ukene overført ? Er dette en selvfølge? Kan man søke om å få permisjonen overført til mor selv om far har rett til permisjon?
Nei, men om han ikke tar den ila 2år mister dere den. Kanskje han kan ta den gradert?Må far ha permisjon ? Litt vanskelig i forhold til jobben hans , men vi er litt usikker hvordan vi skal gjøre det![]()
Nei, men om han ikke tar den ila 2år mister dere den. Kanskje han kan ta den gradert?
Jeg la det med i søknaden ti Nav, og da fikk jeg de 10 ukene overført til meg. Er ikke så kjent med NAV, men tror at hvis far ikke har rett på de 10 ukene, så kan de overføres hvis en ber om det. Men har far rett på de så tror jeg det er vanskligere å få disse overført