Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi må rett og slett se det an. Han er langtidssykemeldt og har en kronisk sykdom. I perioder er han i ganske god form, i andre perioder hadde han seriøst slitt med å skulle ta seg av et lite barn alene hele dagen. Så vi ser an hva han føler og hvordan form han er i når det nærmer seg søknadsfristen, og alternativt søker vi å få den flyttet over på meg.
Men det er fordi han ikke har opptjent seg retten til det, da han ikke har vært i jobb eller skole 6 av 10mnd. Så jeg har fått overført hans permisjon til meg Han studerer bare deltid, så han vil få mye tid med mini uansett heldigvis
Selvstendig næringsdrivende han der gubben min så her må vi se an hva som skjer når min permisjon er ferdig. Kanskje han tar en dag i uka eller noe slikt
Han skal ha perm fra jobben, går også på skole 3 kvelder i uken og har ikke noe rett på perm derfra- men han skal ta seg fri derfra de 2 førte ukene og heller ta igjen det tapte. Heldigvis okey lærere der