Skal pappaen ha pappaperm?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vi må rett og slett se det an. Han er langtidssykemeldt og har en kronisk sykdom. I perioder er han i ganske god form, i andre perioder hadde han seriøst slitt med å skulle ta seg av et lite barn alene hele dagen. Så vi ser an hva han føler og hvordan form han er i når det nærmer seg søknadsfristen, og alternativt søker vi å få den flyttet over på meg.

Nei

Men det er fordi han ikke har opptjent seg retten til det, da han ikke har vært i jobb eller skole 6 av 10mnd. Så jeg har fått overført hans permisjon til meg :) Han studerer bare deltid, så han vil få mye tid med mini uansett heldigvis :)

Ja :)

Ja <3 Han skal også ha en del uker fra fellesperioden, han gleder seg veldig :)

Selvstendig næringsdrivende han der gubben min så her må vi se an hva som skjer når min permisjon er ferdig. Kanskje han tar en dag i uka eller noe slikt

Min skal ha sine ti uker pluss 8 uker av fellesperioden. Han gleder seg masse :)

Han skal ha perm fra jobben, går også på skole 3 kvelder i uken og har ikke noe rett på perm derfra- men han skal ta seg fri derfra de 2 førte ukene og heller ta igjen det tapte. Heldigvis okey lærere der ;)

Jepp, blir nok sine 10 + noen uker av fellesperioden, ser an hvordan alt passer etterhvert :)

Back
Topp