Skal pappaen ha de 10 ukene eller lengre?

Her tar han permisjon nå, fra slutten av januar og ut juni, nesten hele fellesperioden. Jeg er student da så er mye hjemme, spesielt siden hun nekter flaske. Om jeg hadde jobbet, sånn det nok blir med neste unge så ville nok jeg tatt alt, mest pga amming.
 
Mannen min har hatt permisjonen min fra dag 1 pga sykdom hos meg. Satser på at jeg er friskmeldt fra april og at han tar ukene når jeg starter i jobb til vi har plass i bhg.
 
Sniker fra november :) Her skal pappa'n ha sine 10 uker, men vi deler det opp så vi har startet med en dag i uken allerede :) Da får han mere kvalitetstid med jr også :)
 
Vi skal snart sette oss ned å fordele permisjon. Jeg se klar for å jobbe .. trives ikke så godt i permisjon. Så han får nok mer enn 12 uker. Skal se om vi kan ha noe 50/50 deling en stund nå på våren , så kan æ jobbe halv dag eller noe sånn :)
 
Mannen skal ha 10 veker av permisjonen, men pga han jobber skift så får han 14 veker totalt. Iflg skiftrotasjonen har han 2 veker fri rett før og etter permisjonen :) fullammer, og B er veldig avhengig av pupp&mor endå :)
 
Back
Topp