Skal pappaen ha de 10 ukene eller lengre?

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvordan har dere fordelt permisjonen? Skal pappaen ta de 10 ukene pappaperm eller skal han ha mer?
Vi har bestemt oss at han skal ha 15 uker til sammen, de 10 ukene pappaperm + 5 uker fra fellesperioden. Han begynner den 1.august. Det viser seg at jeg mp sende inn bekreftelse av min arbeidsgiver at jeg skal være i jobb disse 5 ukene.
 
Jeg har hele fellesperioden, så tar han ut sin permisjon gradert fra august.
 
Vi har det samme her - far får noen uker av fellesperioden. Det er aktivitetskrav til mor når far skal ta ut deler av eller hele fellesperioden. Derfor må denne bekreftelsen sendes.
 
Her har far hele fellesperioden også, så han har 40 uker :) De tas ut gradert da.. Måtte sende bekreftelse på at jeg studerer heltid ja :p Han har ikke fått utsatt resten etter slutten av juni, siden jeg har ikke fått jobb enda, men når jeg snart får det, så går det nok i orden ;)
 
Her tar han 10 uker, men fordeler det utover. Vanskelig for han å ta mer siden ham driver eget..
men hva skjer med aktivitetskrav til mor om far tar litt av fellesperioden?? Dummeste jeg har hørt. Er jo ikke sånn hvis det er omvendt? Nå blir ikke det en greie her da, men ble litt provosert kjente jeg :p alt staten skal bestemme liksom :shifty:
 
Her får pappaen bare sin kvote, han synes det var greit. Skal ha ferie først, så jobbe tre uker før perm da, tror det blir bra!
 
Her tar han 10 uker, men fordeler det utover. Vanskelig for han å ta mer siden ham driver eget..
men hva skjer med aktivitetskrav til mor om far tar litt av fellesperioden?? Dummeste jeg har hørt. Er jo ikke sånn hvis det er omvendt? Nå blir ikke det en greie her da, men ble litt provosert kjente jeg :p alt staten skal bestemme liksom :shifty: