Skal pappaen ha 2 uker fri i forbindelse med fødsel ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Skal dere benytte dere av den muligheten ?
Får pappaen fri med lønn, eller blir det ulønnet permisjon på han ?

Her får pappaen ikke fri med lønn desverre :( Så det blir kun noen dager fri ulønnet på han, max 1 uke alt avhengig av min form etter fødsel..

Ja, han får fri med lønn, så det skal vi benytte oss av :)

Ja, blir fri med lønn her :) når vi fikk første hadde han ikke krav på fri med lønn, men denne gangen har han heldigvis det :)

Han har enda ikke fått svar på hvorvidt han får fri med lønn eller ikke, men han skal uansett være hjemme noen dager. Han har ikke mulighet til å ta hele 2 uker, men de første dagene blir han nok hjemme ja :)

Fri med lønn her også :)

Mannen er selvstendig så han får ikke lønn til å være hjemme i 2 uker, men han skal ta seg fri noen dager ihvertfall.
Gutten vår skal også begynne i ny bhg fra 1.august, så det blir kortere dager på mannen i noen uker uansett.

Fri med lønn 2 uker :-)

Han vil være hjemme i to-tre uker etter fødsel, men han må nok bruke det av permisjonen sin:/
Heldige de som får fri med lønn!!

Mannen min er jobbsøkende akkurat nå, så det kommer helt an på om han har fått jobb, og i så tilfelle hvor. Skulle ønske vi hadde klarhet i det allerede, men her er det bare å vente og se hva det ender opp med..

Hvis han ikke får inn en ansatt til, så blir det ikke fri i det hele tatt (bortsett fra selve fødselen), men er jo lov å håpe at han kan være hjemme i noen dager, men jeg har ikke trua.

Min skæl være hjemme i to uker med lønn, heldigvis:-). Er så glad for at vi får nyte babyen sammen.

2 ukers lønnet permisjon her også :)
Da vi fikk andremann fordelte han de 2 ukene på 3 uker, ikke helt etter "regelen" kanskje, men det passet best både for oss og hans arbeidsgiver.

Back
Topp