skal på ultralyd neste uke, uke 13 er det for tidlig å se skjønnet?

gulblomst

Blir kjent med forumet
skal på ultralyd neste uke, uke 13 er det for tidlig å se skjønnet?
 
Ut ifra det jeg hører så kommer det visst veldig an på både utstyr og hvor godt trent øyet til den som tar ultralyden er :-)
Jeg skal på ul 12+1 til en som visst nok skal være veldig god på å se kjønn så tidlig, og han har visst noe av det nyeste utstyret. Hadde vært moro om vi fikk vite det allerede nå! :-)
 
:) hei, har hørt om nåken som har sett kjønn! Men eg ane ikkje om da fortsatt var samme kjønn på OUL :) eg og ska på onsdag, men har ingen forhåpning om å få veta kjønn :) (ps: sjå på januar forumet, kanskje dei har eit betre svar enn meg :) ..)
 
Trodde man tidligst kunne se det i uke 14.
 
Hørt om flere som har fått vite det i uke 13, og at det har stemt. Men som de nevner over, kommer veldig an på utstyr. Jeg skal på ul i uken15 men håper ikke på å se kjønn for utstyret der er altså så crappy! :P nesten så man burde få avslag på pris...
 
Med min sønn var vi på tidlig ul når det viste seg at vi var 12 uker på vei. Dette var innvendig ul, og legen sa at han trodde vi ventet gutt uten at han kunne si det med sikkerhet så tidlig.

Kjønnsorganene er veldig lik så tidlig fordi de ikke er ferdig utviklet, og jenter er veldig hoven så det kan ligne på en penis sa han :) Men det stemte på oss så alt er mulig :P Jeg antar det er innvendig du skal ha?! Lykke til!
 
Sniker fra oktober

Jeg var på UL 13+3 (utvendig)
Og da så hun kjønnet tydelig :p
Jeg har vært på en del UL etterpå som alle bekrefter samme kjønn.
:-) lykke til på UL
 
uuuuuuh spennende! vet han har det beste av utstyr, men om han har trent øye er en annen ting :P haha... blir spemnnende å se!
 
Visste ikke at det var lov å opplyse om kjønn så tidlig.. Det er enda lov å søke om abort fram til uke 16, og før uke 14 er det mye enklere å få det innvilget. Sist sa i hvertfall gynekologen min at hun aldri opplyste om kjønn så tidlig for å forhindre at noen valgte å søke abort pga det (da selvfølgelig med en annen unnskyldning enn feil kjønn)...
 
Vi fikk vite det på 13+noe sist. Legen trodde gutt da, og det stemte. Men han sa samtidog at vi ikke fikk lov til å dta hjem og male blått rom helt enda;)
 
Back
Topp