Skal på ultralyd kl.12.00...Oppdatert

monicabebe

Forumet er livet
og er såååå spent!
Håper alt er bra og at jeg har en frisk unge der inne. Er veldig spent om de kan se om det er gutt eller jente også, og på hva slags endelig termin jeg får!!

Er helt nervøs i magen her jeg sitter....tida går utrolig sakte!!

Noe jeg bør gjøre før jeg drar?

Da har jeg vært på ultralyd og alt var bra med den lille der inne. Han/hun lå med beina foran det helligste så vi fikk ikke vite om det var gutt eller jente. I tillegg ble jeg satt tilbake med 10 dager tror jeg....fikk ny termin 6.oktober. Argh!! Kjedelig fordi jeg vet at den terminen ikke stemmer, men, men...så da er jeg ikke halvveis allikevel da. Må ordne tickeren osv.

Takker for alle gode tips og lykkeønskninger!!

Klem, M

Klem, M

Skal prøve det da...ta meg noe litt søtt! Sikkert greit med litt liv der inne i magen

M

Lykke til. Du må glede deg, det er helt fantastisk og ubeskrivelig opplevelse

Krysser fingrene for å få vite kjønnet jeg også....er så utålmodig MÅÅÅÅ vite det, hehe.

Men aller mest håper jeg at alt er fint med den lille!

Klem, M

Lykke til!! Rapport er ønsket[;)]

ORIGINAL: LinnOgKent

ORIGINAL: monicabebe

Krysser fingrene for å få vite kjønnet jeg også....er så utålmodig MÅÅÅÅ vite det, hehe.

Men aller mest håper jeg at alt er fint med den lille!

Klem, M

Det er det helt sikkert!![:D]
Hehe! Skjønner du er spent.. vi er så spente selv..spess fordi jeg selv er så sikker på at det er en gutt og samb. er så sikker på at det er ei jente... Vi har tilogmed laget ett veddemål..den som tar feil må lage en tre retters middag! Haha[:D][:D]

veddemål ja..det var det vi skulle ha gjort. jeg tenker at det er jente og mannen tenker at det er gutt. Tror det er fordi vi identifiserer oss mest med vårt eget kjønn, hehe. Jeg kan liksom ikke skjønne at jeg som jente kan ha en gutt i magen..ganske rart egentlig!

Gir dere selvsagt rapport etterpå!
Klem, M

Vi og vedda når vi var på ul! Jeg var sikker på det var ei jente, mens han trodde gutt.. Og den som tok feil måtte spandere middag ute den dagen.. [:D] Det blei jeg som måtte betale gitt..!!
Kos dere MASSE på ul! Det er helt fantastisk!!!

vi venter spent på hva du fikk vite på UL[:D][:D]

nå er vi spent monicabebe - regner med at alt var i sin skjønneste orden, så spørsmålet er om vi skal si han eller hun..[:D]

ORIGINAL: monicabebe
 I tillegg ble jeg satt tilbake med 10 dager tror jeg....fikk ny termin 6.oktober. Argh!! Kjedelig fordi jeg vet at den terminen ikke stemmer, men, men...så da er jeg ikke halvveis allikevel da. Må ordne tickeren osv.

jeg fikk også ny termin, og ble flyttet tilbake med 12 dager... har valgt å beholde tickeren med min egen termin, da jeg er helt sikker på befruktelsesdagen... snakket med jordmor om det også, og hun sa at de vil selvsagt ta med min ul/menstermin i betraktningen når vi nærmer oss den datoen, og om jeg går over og kommer til ul-terminen vil de holde øye med meg og fosteret, at det er nok fostervann, at fosterlyden er bra, osv... Og som hun sa - fosteret kan jo velge å komme før alle terminene også..

så bra at alt var i orden.å ekstra spennende siden h*n ikke ville vise seg frem....[:D]

Back
Topp