Skal på ultralyd i dag! *OPPDATERT*

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Og kjenner at jeg gruer meg litt...
Mens mange skriver om det ene etter det andre av tegn på graviditet, har jeg utrolig få! Er ikke kvalm engang, i motsettning til sist da jeg var kvalm allerede før testen var positiv!

haff... Lever lille spire der inne tro? Det lille hjertet slo for 2 uker siden, men nå har jeg bekymret meg i over en uke så skal bli godt å bli ferdig med denne luringen!

Har det gått galt, er det ikke noe å gjøre med det, er alt vel er det ca 97% sjans for at det fortsatt vil gå bra og at den lille skal vokse opp så da kan jeg omsider slappe av!

*bite negler og vente på klokken 14* emoticon

*OPPDATERT*

Slapp av, det er nok i sin skjønneste orden inni der skal du se :)
Jeg har heller ingen plager så langt, vi får bare nyte det så lenge det varer :)

Gleder meg til oppdatering fra deg :) Lykke til!

Takk for svar! :D

Ja jeg håper virkelig alt er bra, med unntak av at jeg har det bra fysisk er det ingenting som er "unormalt" hehe :P Glad det er flere av oss!!

Jeg er sikker på at alt står utmerket til med lille bønna! Masse lykke til! :)

Håper dagen går fort... Blir spennende med ul og alt er sikkert helt i orden :)

Jeg er litt bekymra selv for jeg har minimalt med plager og føler meg ikke gravid.. Eneste er at jeg har litt større pupper.. sist var jeg mye kvalm og hadde mye stikkinger... men man skal kanskje bare være fornøyd med det og nyte det mens man kan,..:)

Du får holde oss oppdatert :)

Jeg tror dette kommer til å gå strålende... :0) Det er så forskjellig hvilke plager man har, og jeg tror alt er like normalt...
Men skjønner at det blir godt for deg å se liv. Som du sier - da er det 97 % sikkert at svangerskapet blir vellykket, og DET er jo fantastisk! :)
Masse lykke til - Skal følge med på oppdatering fra deg. emoticon
Klem

Jeg skal tenke mye på deg i dag, håper alt står bra til med spiren din, masse lykke til
*klem fra meg*  

2barns mor skrev:
Jeg skal tenke mye på deg i dag, håper alt står bra til med spiren din, masse lykke til
*klem fra meg*  

Det gikk veldig bra!!! Er veldig lettet nå og kan slå meg til ro med at jeg hittil er veldig heldig når det kommer til den manglende kvalmen :D

Lille Blink er nå 1.56 cm lang, hjertet slår og alt er i skjønneste orden!! <3

Så fantastisk! Kan slappa av du då ja

Og eg må ser eg e ganske så misunnelig på den manglende kvalmen din, hehe, kunne fått litt av meg...

Rugekasse skrev:
Det gikk veldig bra!!! Er veldig lettet nå og kan slå meg til ro med at jeg hittil er veldig heldig når det kommer til den manglende kvalmen :D

Lille Blink er nå 1.56 cm lang, hjertet slår og alt er i skjønneste orden!! <3

Så fantastisk!!! Kjempeflott å høre. Len deg tilbake og nyt fredagskvelden mens den lille vokser og trives i magen din. Og du er HELDIG som slipper kvalmen ;) hehe. Klem

Syntes det er utrolig koselig med alle svarene og klemmene jeg har fått av dere i dag!! emoticon

skal prøve å legge ut bilde senere i kveld, men får ikke til akkurat nå! Sikkert bare størrelsen som hindrer... Men har en veldig aktiv og våken "snart storesøster" her som gjerne vil leke litt med mamman sin, før middagen skal spises... Vi skal ha jentekveld mens pappan er på kurs med jobben! 

Så godt å høre at alt står supert til med lille Blink!

Kjemmpegodt alt alt sto bra til

Back
Topp