Skal på ul....

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
på nå kommende fredag av alle ting. Bestilte en time hos en jordmor. Syns det er greit å vite hva som skjer inni magehulen min, om det er liv eller ikke. Jeg har jo omtrent ingen symptomer, ganske uvanlig til å være meg. Ikke kvalm, ikke bekkensmerter, ingenting. Kun oppblåst, men det er jeg jo til vanlig også.

Blir spennende å se hva som skjer, eneste ulempen med det hele er at jeg må ta innvendig ul, noen som har vært borti det før? [:-]

Yeah yeah, wish me luck [:)]

Masse lykke til!

Det går kjempefint! Klem!!

Innvendig UL er ikke ille[;)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Emba_Larsen

Innvendig UL er ikke ille[;)]

Lykke til[:)]

[:)]

Spennende[:)] Tipper jeg vet hvilken jordmor du skal til[8D]

Så spennende!! Lykke til det går helt sikkert fint!

HAr det på samme måte som deg og har ingen symptomer bare oppblåst og følelsen av å få mensen. Så skal bestille meg en time når jeg er litt lenger på vei jeg og ( er bare 5+3) . dessuten mistet en god venn av meg i går etter ul og det var bare en foster sekk der i uke 10. Så ble litt ekstra engstelig av det . [:(]

men vet du når de forventer å se et bankende hjerte der?

Så spennende! [:D] Jeg skal også på UL på fredag [:)] Innvendig UL er ikke noe skummelt eller vondt så ingenting å grue seg til [:)] Mase lykke til, går nok super fint! [:D]

Innvendig ul er ikke skummelt eller vondt. Måtte nesten le litt første gangen jeg, siden de bruker kondom på den ul-stanga... [:D]

Spennende at du skal på ul! Gleder meg til oppdatering!

ORIGINAL: therese*

Så spennende!! Lykke til det går helt sikkert fint!

HAr det på samme måte som deg og har ingen symptomer bare oppblåst og følelsen av å få mensen. Så skal bestille meg en time når jeg er litt lenger på vei jeg og ( er bare 5+3) . dessuten mistet en god venn av meg i går etter ul og det var bare en foster sekk der i uke 10. Så ble litt ekstra engstelig av det . [:(]

men vet du når de forventer å se et bankende hjerte der?

Er det ikke i uke 5? Er litt usikker, du kan jo lese om utviklingen på babyverden.no...[:)]

Håper det er liv, men om det for formodning ikke skulle ha vært det, syns jeg det er greit å få vite om det litt tidligere så ikke sorgen blir fullt så tung. Er litt kjedelig å vite det når man skal på ordinær ul, må jo være som å få et slag i magen...men jeg får se...

Tusen takk for alle lykkeønskningene [:)]

Jeg har også ny UL Til fredag. Innvendig er ikke så ille. Går fort og er enkelt... 

ORIGINAL: Tinan

Jeg har også ny UL Til fredag. Innvendig er ikke så ille. Går fort og er enkelt... 

Kan jeg ligge der med trusa på...hahaha...I wish [8D]

ORIGINAL: Catzy83

Innvendig ul er ikke skummelt eller vondt. Måtte nesten le litt første gangen jeg, siden de bruker kondom på den ul-stanga... [:D]

Hehehe og ikke nok med det, må ha en fin dose med glidemiddel på også...[8D][X(] *grøss*

ORIGINAL: *MaCa*

Hehehe og ikke nok med det, må ha en fin dose med glidemiddel på også...[8D][X(] *grøss*

Høres nesten ut som jeg skal ha meg med ultralydstangen. Ja ja, kan jo være greit å bli penitrert av noe, om du ikke får deg noe hos mannen [:D]

Skal si jeg er i det gode hjørne i dag [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: *MaCa*

Høres nesten ut som jeg skal ha meg med ultralydstangen. Ja ja, kan jo være greit å bli penitrert av noe, om du ikke får deg noe hos mannen [:D]

Skal si jeg er i det gode hjørne i dag [8D]

Lykke til, går nok kjepe fint[:)]

Back
Topp