skal på ul imorgen...

Pinkypie

Glad i forumet
noen ganger føler jeg meg kjempegravid og slapper av, mens noen ganger får jeg den bekymringen over meg, er det noe der? klemmer å styrer på magen, kjenner i noe om jeg har superfull blære:p men det er jo veldig tidlig for å kjenne noe ennå +at jeg har litt spekk på magen ..... ååh, blir gal av tankene :/ håper alt står bra til imorgen :)

Lykke til! Kjenner følelsen du beskriver. Jeg skal også på den første ul'en imorgen! Er da 10+2, hvor langt er du på vei?

Lykke til!
Fikk se babisen på mandag, og det var helt utrolig avslappende å se med egen øyne at det faktisk er noe inne i magen :) Det føles så mye mer virkelig nå :)

Lykke til :D

Lykke til! :-)

Kjenner godt til de følelsene.. Men etter Ul på tirsdag føler jeg meg mye mer avslappet. Håper du får en fin opplevelse! Lykke til :-)

haah. da er jeg kommet hjem fra legekontoret, ventet nesten 1time, da gikk jeg inn åspurte om jeg var avglemt.. Legen var ikke på jobb, ååååh irriteranes :/ Hun har vakt i helgen så hun trudde hun hadde fri idag.. Ble litt irritert så jeg fikk ny time 17.30 i kveld, så slipper å vente til over helgen .. håper det ikke kommer noe i veien nå da..!

oi! Det var dårlig ja. Hadde også blitt irritert.

Godt de ordnet en time til deg i dag da :)

noen ganger føler jeg meg kjempegravid og slapper av, mens noen ganger får jeg den bekymringen over meg, er det noe der? klemmer å styrer på magen, kjenner i noe om jeg har superfull blære:p men det er jo veldig tidlig for å kjenne noe ennå +at jeg har litt spekk på magen ..... ååh, blir gal av tankene :/ håper alt står bra til imorgen :)

Jeg har det akkurat som deg!!! Lykke til på UL i dag, jeg får ikke før om mange uker.
Fortell oss hvordan det var når du er ferdig da :)

im back :D fikk se en super sprellende liten bamsemums :D yeey.. skal tilbake om ca 2uker :) mente jeg var ca 10+4 nå, 10+3 ifølge meg, så det var ikke store forskjellen :) ♥♡

jippi gratulerer :)

Back
Topp