Skal på UL igjen

*Laila*

Forumet er livet
...i morgen kl 0830.Så det blir spennende å se om livmorhalsen har blitt så kort at jeg blir lagt inn[8|]Åpning over cerclagen såg de at jeg hadde sist,så jeg er forberedt på det meste nå...ettersom gutten er stor også i forhold til svsk uka jeg er i..Tvi tvi[:)]

Ønsker deg lykke til Laila..
Krysser fingrene for at alt går bra... og at livmorhalsen din holder seg så lenge som mulig...
skal sende lykketanker din vei... ER sikker på at den lille i den nydelige magen din har lyst
til å være der litt til..[:D]hold oss oppdatert da!

Lykke til så mye... skal tenke masse på deg [:)]

Masse Masse lykke til.
Håper alt er bra med Bebisen din og at han venter litt til med å komme ut til mammen sin

Takk alle sammen[;)]skal holde dere informert[;)]uansett om det blir meg eller sladrevennen min[:)]

masse masse lykke til laila[:D]
men håper babyen får være inni magen noen uker til[:)]

Nå er jeg kommet hjem fra sykehuset igjen.Fremdeles åpning over tråden,og tett under,men livmorhalsen er blitt kortere.Den er nå 27mm på det nederste,grensa for innleggelse er 25 mm.Så legen kryssa fingrene for at jeg skulle klare 2 uker til,for ungens skyld.Så det er nok ikke så lenge før ting skjer her tror jeg.Legen sa jeg måtte være opps på "rietak",hvis jeg fikk det i ryggen,da måtte jeg komme til sykehuset med en gang.Ellers var gutten frisk og fine bevegelser,han ligger på 2400-2500 gram nå[;)]Ellers så vil jeg si at de neste ukene blir spennende for meg[:)]

Åh jeg får nesten gåsehud på dine vegne... er kjempe spent altså. Også virker du så veldig rolig [:)] Legene har sikkrt værs flinke til å informere deg om det som kan skje osv. Lykke til så veldig mye og pass på deg selv. Hold oss informert da [:)]

Lykke til Lailia. Håper nurket holder seg på plass til dere begge er modne! [:)]

ORIGINAL: Alicia

Åh jeg får nesten gåsehud på dine vegne... er kjempe spent altså. Også virker du så veldig rolig [:)] Legene har sikkrt værs flinke til å informere deg om det som kan skje osv. Lykke til så veldig mye og pass på deg selv. Hold oss informert da [:)]

signerer[:)]

oij så spennanes da..håpe alt går bra å at den lille klare å holde sæ lengst muli inne dær[;)] lykke til

blir spennende dette ja...
men håper han blir der litt lengre..
store gutten din[:D]
er jo bra at han er stor ivertfall[:)]

Veit du det kriblet i magen da eg leste dette...Tenk at det lille nurket har blitt så stort...[8|]
Får håpe du greier å knipe igjen så lenge så mulig[:)]
Klem[:)]

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

Veit du det kriblet i magen da eg leste dette...Tenk at det lille nurket har blitt så stort...[8|]
Får håpe du greier å knipe igjen så lenge så mulig[:)]
Klem[:)]
Jeg skal prøve så godt jeg kan[;)]

krysser fingrene for deg laila76, og lykke til de neste dagene. synes du og lillegutt har vært flinke eg som har holdt ut så lenge. men knip igjen en liten stund til!
klem lalina

ORIGINAL: lalina

krysser fingrene for deg laila76, og lykke til de neste dagene. synes du og lillegutt har vært flinke eg som har holdt ut så lenge. men knip igjen en liten stund til!
klem lalina

Håper jeg klarer hvertfall 2-3 uker til[:)]Men det ser litt svart ut for det,men jeg skal prøve hvertfall[;)]

Back
Topp