Skal på UL i morgen *OPPDATERT 04.12.11*

Livets små under

Forelsket i forumet
Da fikk vi time til privat UL i morgen kl.12.30.
Kjenner det er med blandede følelser vi drar dit.
Vi gjør det pga at jeg ikke riktig greier å slå meg til ro med de
kraftige smertene jeg hadde i magen og korsryggen forrige helg.
Vi skulle uansett ha hatt en privat UL (i uke 12), men velger nå heller
å ta den i morgen (ca 10+4)

Håper vi får se en sprellende liten baby der inne som vokser og har det fint.
Jeg skal uansett oppdatere dere i morgen kveld.

.............

Alt så bra ut på UL!
Termin stemte og over ens med min termin, dvs hun målte til 10+3, jeg 10+4 (i går)
Hun fikk ikke sett etter nakkefold o.l, da måtte man vente til rundt uke 12, men hun kunne ikke se noen væskeansamlinger o.l. Ryggraden var og helt fin :)
Hun sa at det i alle fall ikke var noe med forsteret som skulle tilsi at jeg kom til å oppleve en MA. Viser her et lite bilde (tok bilde av bilde med mob.kamera, så ikke så klart)

10+3/4  ca 3.5 cm lang

Nå har det vert flere her som har vert urolige men som har sett et bankende hjerte på UL. Krysser fingrene for at det er tilfelle for deg også!    Masse lykke til <3

Masse lykke til :) Håper du får se en sprellende aktiv baby <3 

Masse lykke til i morgen! Kjenner meg igjen i bekymringene, og det gjorde ubeskrivelig godt å se den lille krabaten med ett bankende hjerte på skjermen!=) Ønsker det for deg også!

Tusen takk, alle sammen :)

Lykke til i dag. Krysser fingre og tær for at du får se en sprell levende baby og at du kan senke skuldrene litt :o)

krysser fingrene for at du får positivt svar på UL idag!

Masse lykke til i dag! Krysser fingrene for at du får se bankende hjerte og en liten bebis som vinker tilbake!!;)

Hei :) hvordan gikk det ??

Godt å høre alt var bra!  Nå må du slappe av og nyte resten av svangerskapet! <3

Ja, det var godt å se at alt sto bra til :)
Takk for lykkeønskninger alle sammen!

så bra!! 
Nå må du senke skuldrene og nyte svangerskapet til det fulle! :)

Back
Topp