Skal på ul i dag :)

:) gleder meg til bilde oppdatering :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Lykke til :)
Var selv i uke 7, fikk se blinkende hjerte

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Spennende! Lykke til!!!

Bare en tom fostersekk :( skal på ny ul om litt over en uke, og får svar på blodprøver på fredag...

Bare en tom fostersekk :( skal på ny ul om litt over en uke, og får svar på blodprøver på fredag...
Buu :-( klemmer

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Neeeei! :'(
Sender deg en stoooor klem og krysser alt som kan krysses for at de så feil og at alt ser bedre ut når du er der om en uke <3

Jente født 24.02.2011 <3
SA PP1 6+0 :'(

Neeei, hva skjer? Det skal ikke være mulig. :( Jeg hadde skikkelig trua på at det skulle gå bra for deg.

Ny termin 03.02.14

Å neeei. :((( Men behold håpet, den beskjeden fikk jeg på fredag og i dag fikk jeg se hjertet slå men var bare 5+6 så ble skrudd tilbake 12 dager. Håper det er samme for deg. <3

Å neeei. :((( Men behold håpet, den beskjeden fikk jeg på fredag og i dag fikk jeg se hjertet slå men var bare 5+6 så ble skrudd tilbake 12 dager. Håper det er samme for deg. <3
Så bra at det fremdeles er håp! Krysser fingrene!!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Det var en veldig hyggelig beskjed å få for deg da :)

Ny termin 03.02.14

Å nei så trist :(
Stooor trøsteklem :)
Krysser fingrene for et positivt svar neste uke..*håperhåper*

Ånei:( håper de har sett feil! Krysser fingrene for deg!

Termin 9.februar med første frøet:)

Back
Topp