Skal på ul i dag..... *oppdatert*

mammacath

Betatt av forumet
Hjelp jeg skal på ul i dag..... Da har dommens dag kommet.... Jeg håper jo virkelig jeg får se et lite bankende hjerte inni her.... Gud jeg er nervøs...... ....................................................................................... da var jeg ferdig og der var et lite bankende hjerte !!!!!! Juhuuuuuu..... Lykkelig :) Legen var meget opptimistisk og sa at dette så meget bra ut :) 10 kg lettere i dag:) skal tilbake om to uker :)

Masse lykke til!!! Skal selv på ultralyd snart, venter på time!! Krysser fingrene for bankede hjerte :-)

Å så spennende da :)
Masse lykke til :)

så spennende lykke til  tenker på å ha tidlig ul jeg og men ikke før i uke 11 gjorde det sist og fikk et veldig fiint bilde av dattern inne i magen sååå morro å ha nå

Lykke til!

Gratulerer med oppløftende UL! :-)

Tusen takk for støtten alle sammen :) det var helt herlig å se den lille svarte flekken som blinket inni der, gjemte seg litt så var litt vanskelig å se i starten og jeg tenkte bare å nei.... Men så sir legen ja se her ja... Her er det noe som blinker så fint til oss :) smelt :) min lille spire <3>

Back
Topp