småbarnsmamma
Glad i forumet
off, sitter og ser på klokka og venter til den skal bli 15.20, men vill ikke gå heller, redd det blir innvendig UL, haaater og "spre" beina for slike ting hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maritk
jeg hadde innvendig i uke 8/9, og det er utrolig så mye du får se! så riktig så babyaktig ut syntes jeg iallefall, kunne se masse smådetaljer og bevegelse og alt! glleeeeeeeeed deg!!
ORIGINAL: småbarnsmamma
å han var modig av seg, hadde aldri fått han med meg på noe sant, tvinger han med, visst ikke kan han vente i bilen på 2 UL, litt stygg kansje
ORIGINAL: Molsy
å han var modig av seg, hadde aldri fått han med meg på noe sant, tvinger han med, visst ikke kan han vente i bilen på 2 UL, litt stygg kansje
Ja fy flate - hvis han nekter å bli med deg nå kan han holde seg unna på vanlig ul også synes jeg. For en dott!
ORIGINAL: Happybody :)
ORIGINAL: Molsy
Ja fy flate - hvis han nekter å bli med deg nå kan han holde seg unna på vanlig ul også synes jeg. For en dott!
Jeg synes det blir litt for dumt om vi kvinner skal "tvinge" menn på den måten, "om du ikke blir med på innvendig UL får du heller ikke være med på vanlig UL!"
Det er ikke alle menn som synes det er no særlig og se dama si ligge der med spredde ben heller, da spesiellt når de skal "rote" oppi der ...
La han heller velge, og vær glad for at han er ved din side elllers [:D]