skal på ul i dag, kvir meg litt

småbarnsmamma

Glad i forumet
off, sitter og ser på klokka og venter til den skal bli 15.20, men vill ikke gå heller, redd det blir innvendig UL, haaater og "spre" beina for slike ting hehe

Men du må jo tenke på det positive [;)] Du får se babyen din, selv om den nok ikke ser så babyaktig ut enda + at du får vite om alt står bra til. Ikke noe å grue seg for det vel. Og den der ul-dingsen er jo langt fra så ille som den greia de stapper inn i oss for vanlig gu da.

Går sikkert bra.
Lykke til! [:)][:)]

sant nok men det blir bare stress visst de blir innvendig, da vill ik han vere med heller, ikke føler eg meg gravid heller( utenom 6kg+ på kroppen)
går og venter på noe gale,negativ heri dag[&:]

Hvem som ikke vil være med?

Det er da ikke så mye mer stress med innvendig, det er jo bare det at man som regel ikke kan se den på vanlig ul så tidlig.

min "mann" vill ikke vere med så lenge det er innv.

ORIGINAL: maritk

jeg hadde innvendig i uke 8/9, og det er utrolig så mye du får se! så riktig så babyaktig ut syntes jeg iallefall, kunne se masse smådetaljer og bevegelse og alt! glleeeeeeeeed deg!!

Åj gøy - trodde de så litt sånn rekete ut så tidlig [8D] Men jeg så ikke min før i uke 15 da, så hva vet jeg liksom.
Uansett er det jo kjempemoro å se den sprelle rundt da [:)]

Synes mannen din er rar hvis han ikke vil være med fordi det er innvendig. Få han til å bli med likevel da? Du må jo slippe å dra alene, det kan jo være noe galt og da er det greit å ha noen til støtte.

litt merkelig når det gjelder meg og mitt med andre!!
tok bare vanlig UL sist, DET ER LITT BEDRE, MEN MEN KAN BARE HOLDE SEG I DEN FORBANNA BILN. Å HAR EN LITEN HER SOM TRYKKER 1 PÅ CAPS LOCK FOR EKS

Men han trenger jo ikke å sitte foran og se på at de stapper den ul-dingsen oppi deg da [;)]

Mannen min var t.o.m på gu'en min når jeg ble gravid. Han så jo ingen ting så det hadde ikke noe å si liksom.

å han var modig av seg, hadde aldri fått han med meg på noe sant, tvinger han med, visst ikke kan han vente i bilen på 2 UL, litt stygg kansje

ORIGINAL: småbarnsmamma

å han var modig av seg, hadde aldri fått han med meg på noe sant, tvinger han med, visst ikke kan han vente i bilen på 2 UL, litt stygg kansje

Ja fy flate - hvis han nekter å bli med deg nå kan han holde seg unna på vanlig ul også synes jeg. For en dott!

ORIGINAL: Molsy

Ja fy flate - hvis han nekter å bli med deg nå kan han holde seg unna på vanlig ul også synes jeg. For en dott!

Jeg synes det blir litt for dumt om vi kvinner skal "tvinge" menn på den måten, "om du ikke blir med på innvendig UL får du heller ikke være med på vanlig UL!"
Det er ikke alle menn som synes det er no særlig og se dama si ligge der med spredde ben heller, da spesiellt når de skal "rote" oppi der ...
La han heller velge, og vær glad for at han er ved din side elllers [:D]

Høres jo veldig spennende ut da og få tatt ultralyd nå...[:D]
Men visst han synes det er så ille å se kan han jo bare vente ute så lenge da.. Er det hos vanlig lege du skal til?? Det er kanskje ikke alle som har slikt utstyr, skal til faslegen i slutten av mars og hadde vært hoppende glad visst hun kunne tatt ultralyd da...   Skulle gjerne visst litt mer...blir så
innmari nysgjerring...)

ORIGINAL: Happybody :)

ORIGINAL: Molsy

Jeg synes det blir litt for dumt om vi kvinner skal "tvinge" menn på den måten, "om du ikke blir med på innvendig UL får du heller ikke være med på vanlig UL!"
Det er ikke alle menn som synes det er no særlig og se dama si ligge der med spredde ben heller, da spesiellt når de skal "rote" oppi der ...
La han heller velge, og vær glad for at han er ved din side elllers [:D]

Poenget er jo at det er på den første ul man ofte ser om det er noe galt med barnet. Hun trenger jo ham ved sin side dersom hun får en dårlig beskjed. Synes det er veldig dårlig gjort av ham å ikke være med å støtte mora til barnet sitt.

Vel MIN mening er at man ikke skal tvinge mannen til noe som helst, det ville iallefall ikke jeg gjort.
Og man skal ikke gå inn for og tenke at det er noe galt, man må være positiv.
Har du tenkt på at kanskje mannen er like "redd" for dårlige nyheter ??
Selv om det er vi kvinner som går med baby i magen, må vi tenke på at mannen egentlig også er gravid og sikkert like nervøs og slikt..

skal ikke til fastlege, har bestillt time hos privat gyn på volvat

Kos deg masse [:D] Er så deilig å se babyen for første gang før man har fått h*n [:D]

takk, jo skal prøve[:D][:D]

Hei Jeg var også på ultralyd i uke ti. Han sa at han skulle prøve å se fra utsiden først, men tvilte på om det gikk. Det gikk som bare det.. Vi så ALT... Kjempegøy. Så bare spør om de kan prøve på utsiden først Masse lykke til..

[:D]oky, er det noen som fikk utvendig på dette tidspunkt??er 11+4 i dag

Hørt at det er fleire som har fått utenpå og det gjekk strålende for dei[:)]
Eg føler meg sjølv veldig heldig for min mann er med på alt han, er vist ikkje noe som skremmer!

Back
Topp