Skal på sykehuset i morgen

Trizia

Elsker forumet
På nevrologisk avd, tobias skal ta EEG av hjernen for å se om det kan være epilepsi som har gjort att han har stoppet å puste 3 ganger :( Håper det ikke er det, men om det er det, så er det heldigvis ikke verdens undergang :) De aller aller fleste med epilepsi lever ett helt normalt liv så lenge man tar medisinene sine :D gleder meg til å ha det overstått :D

ORIGINAL: Bolla85

Uff, vi skal også på sykehuset i morgen. Vet ikke hva de skal gjøre med han, men tror at det bare er blodprøve. Gruer meg skikkelig! Vet ikke hvorfor, men var pga en test som heter coombs eller noe som de tok etter fødselen at de må følge opp. Vi får tenke på hverandre i morgen!

Lykke til!

Ps: Hvordan tar de blodprøve på de små nå?

Det vet jeg ikke, men tror det er under helen enda? De har stukket tobias i fingen noen ganger hos legen for å få litt blod til CRP prøver, men aldri tatt lodprøve uten om følings testen eller hva den het 2dager etter han var født eller noe..

Lykke til Trizia og Bolla[:)]
Håper de finner ut av ting!!
Julie tok Crp i dag og da stakk de i fingeren...

De tar bloprøve under hælen...med sukkervann og kald hanske på foten først...det går nok bra :)

ORIGINAL: Bolla85

Uff, vi skal også på sykehuset i morgen. Vet ikke hva de skal gjøre med han, men tror at det bare er blodprøve. Gruer meg skikkelig! Vet ikke hvorfor, men var pga en test som heter coombs eller noe som de tok etter fødselen at de må følge opp. Vi får tenke på hverandre i morgen!

Lykke til!

Ps: Hvordan tar de blodprøve på de små nå?

tar blod på samme måte som på voksne, i armen.. på hælen e bare hvis dem bare treng ei dråpe eller meir..
lykke til begge to.. :) stor klem..

Lykke til.
Broren min har epilepsi, men har ikke hatt noe anfall siden han var 25 år, han er no 37 [:D]

Masse lykke til [:)] Håper du får positivt svar på prøvene hans.

ORIGINAL: Spent24

Lykke til i morgen dere begge to!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Masse lykke til [:)] Håper du får positivt svar på prøvene hans.

masse lykke til til begge to!!!!![:)]

Lykke til i morgen Trizia og Bolla85.

masse lykke til jenter[:)] håper dere får de svarene dere vil ha[:)]
krysser fingrene for dere begge[;)]

ORIGINAL: hunnykaos

Lykke til på sykehuset[:)]Vesla her fikk epilepsi da hun var 3 uker gammel. Det har gått over all forventing med oppfølging både hos lege og på hs. Men det kan kanskje ha noe med at jeg har epilepsi selv. Send gjerne PM om du lurer på noe[:)]

Back
Topp