Skal på SPA

Tinan

Glad i forumet
Åååå gud jeg gleder meg. Imorgen så drar jeg å samboern min til strømstad spa hotell å skal være der til fredag.
Gleder meg vilt, å det skal bli sååå deili.....

Det var min jubel for i dag [:D] [:D] [:D]

Å ja, skal prøve på det. Gruer meg mest til å klare å ligge på maven..

Kose dere masse[:D][:D][:D]

Misunneliiiiiiiiiiig!!!

eller, jeg unner deg det jo, det gjør jeg virkelig. Skulle bare ønske JEG også skulle.....

ORIGINAL: Ella~83

Åhhh... Det hørtes kjempedeilig ut! Kos deg masse!

ORIGINAL: Ella~83

Åhhh... Det hørtes kjempedeilig ut! Kos deg masse!

Ååååååååå men d hørtes herlig ut.

Vi ska te strømstad nu på fredag/lørdag i forbinnelse med ferien vårres.
Har du ei nettsia te mæ på det SPA hotelle??

Hehe, så morro... Mhm, jeg måtte google det, men mener det kom opp. www.stromstadspa.se

Prøv på det, jeg vet at bakgrunnen skal være svart og lilla/rosa. Da har du kommet til riktig nettside.

Koooose deg[:)]

ORIGINAL: Tinan

Hehe, så morro... Mhm, jeg måtte google det, men mener det kom opp. www.stromstadspa.se

Prøv på det, jeg vet at bakgrunnen skal være svart og lilla/rosa. Da har du kommet til riktig nettside.

Takk takk, kom inn på rett sia[:)]

Så deilig. Du må ha riktig god tur[:D]

Men du...ikke for å drepe noen glede, men ikke bli skuffa om du blir litt dårlig av behandlingen. Jeg var til hudpleie for tre uker siden, og da ble jeg skikkelig uvel. Lå resten av dagen, for holdt på å svime av flere ganger.
Men du har kanskje bestilt en sånn gravidbehandling, de er ikke like dyptgående som mye annet.

Uansett. KOS DEG!!!!

Så deilig! [:D] Kos deg masse og slapp av! [:D]

ORIGINAL: frøkenblaa

Så deilig. Du må ha riktig god tur[:D]

Men du...ikke for å drepe noen glede, men ikke bli skuffa om du blir litt dårlig av behandlingen. Jeg var til hudpleie for tre uker siden, og da ble jeg skikkelig uvel. Lå resten av dagen, for holdt på å svime av flere ganger.
Men du har kanskje bestilt en sånn gravidbehandling, de er ikke like dyptgående som mye annet.

Uansett. KOS DEG!!!!

AHA. Ja jeg driver å lurer litt på det der, fordi, vi skal bli smurt inn i sånn leiere. Men de har pgså enn sånn gravid leire, som gir ro osv. jeg lurer på om jeg skal spørre om den se. Får høre hva dem sier for noe.

Back
Topp