Skal på omvisning på sykehuset i dag :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Andre som skal/har vært på det? :) Hva gjør en der egentlig? Bare ser seg rundt ? :p

Så spennende! Har hørt at på noen steder har man fødselsforberedende samtale, hvor dere snakker med en jordmor. Deretter får du ser på de ulike rommene på føden/barsel++

Var ikke så viktig for meg forrige gang å se hvordan det så ut der :P Så jeg droppet det, men var å snakket med jordmor ang, fødselen sammen med mannen min :)

Lykke til og kos deg masse!

jeg har 2 barn fra før da fødte jeg på ringerike sykehus, denne gangen blir det gjøvik, å har lurt på om jeg sku reist på omvisning, men hvor nødvendig er det lurer jeg på......

Vi skal på omvisning på føden om 2 uker. Gjør det det mest pga mannen, da han ikke er kjent på sykehuset. Jeg jobber der og er mye på føde/barsel/nfi gjennom jobben. Men greit å la mannen få sett hvor vi skal også :)
Her tror jeg det er gruppeomvisning, så tenkte at vi bare går rundt og blir vist hvor de forskjellige avd og tinga er. Men vet ikke! Du får komme med tilbakemelding når du er ferdig :)

Jeg skal komme med tilbakemelding :) Det er gruppeomvisning her også, så vet ikke om det er noe samtale da. Vi får bare vente i spenning :)

Var på omvisning da vi ventet første. Var i forbindelse med sånn fødselsforberedende kurs.
Veldig greit å ha vært på omvisning igrunn, da vet man liksom hvor ting er og det blir litt lettere å orientere seg når man kommer inn i forbindelse med fødselen ;)

Back
Topp