skal på møte med nav imorgen (tirsdag)

nnugni

Glad i forumet
er for øyeblikket  sykemeldt og arbeidsledig dette liker ikke nav men det var jo nav som selv sa at jeg skulle hvere videre sykemeldt
jeg kjenner at jeg gruer meg for hun som jeg snakket med på telefonen fra nav virket så imari sur og gretten
hun var ikke akkurat  så vennlig av seg
huff  jeg gruer meg ordentlig

Jeg har vært på møte med de i dag. Jeg har vært arb.ledig siden august (fikk ikke nytt vikariat som lærer) og så klager de på meg fordi ingen skoler har ringt meg? Hva f**** liksom? Jeg har jo gjordt det jeg kan for å få vikartimer, men kommunen her har strammet skikkelig inn så skolene får ikke lov til å bruke vikarer.... Ikke kan jeg jobbe i nabokommunene heller pga levering/henting i bhg (sambo drar halv 7 om morgenen og er ofte ikke hjemme før etter 17)

Hun mente at jeg skulle ta meg jobb innen helse da. Yeah... det har jeg jo lyst til når jeg er utdannet lærer og har rett på 3 ganger så mye i lønn som det jeg ville fått innen helse...Og da ville jeg jo heller ikke få meg jobb som pedagog senere pga at da blir jeg utkonkurert med de som er nyutdannet.

Nei, huff! Hun var skikkelig tett hun dama jeg snakka med!!

Håper det går litt bedre for deg :-)

NAV er nav.. de kan være umulige å snakke med, men treffer du rette personen kan det gi en positiv opplevelse( har kjent begge..) Viktigste råde jeg kan gi deg er å ta me lommeplagg eller kleenex.. i tilfelle disse gravide tårene kommer snikende( la dem komme, det kan hjelpe)  Håper det går bra i morgen( skal selv på intervju på en jobb jeg VIRKELIG vil ha..)  krysser fingrene for deg

Back
Topp