Skal på fest

Honningblomsten

Forumet er livet
På fredag skal jeg og sambo på sommerfest hos en kompis da! Jeg må si at jeg IKKE gleder meg, jeg har egentlig bare lyst til å være hjemme. Samtidig så har jeg lyst til å føle at jeg har vært litt sosial. Dessuten hadde det vært koselig å se veninna mi, for det blir ikke så ofte når vi begge er på jobb og skole på dagene, og er slitne på kveldene!
Jeg tror nesten ikke jeg orker å prøve å finne på en god unnskyldning for at jeg ikke drikker engang. Selv om jeg sikkert bare sier at jeg går på medisiner eller noe som gjør at jeg ikke kan drikke.
Det kommer til å bli DEN rølpefylla der! Blir alltid det..
Dagens utblåsning :P Følte bare at jeg trengte å få ut det der..

Hei!
Jeg har det samme problemet..! Blir alltid "drikkepress".
Jeg kommer nok til å skylde på at jeg ikke er helt i form, magesmerter e.l.

Ikke enkelt det der... Synes det er litt lettere å holde meg unna fester denne gangen, siden jeg kan skylde på mangel på barnevakt, sykt barn eller lignende... Å, gleder meg til vi slipper å holde det hemmelig lenger!!!!

drikk alkoholfritt, da...? ;) Mange måter å gjør det på.. el at du må opp tidlig dagen etter å kjøre noen ett eller annet sted? hehe.. mange muligheter! Jeg har drukket endel alkoholfri vin i helga!! Liker egentlig ikke vin noe særlig heller!! hahaha.. Så teit.. Fest med tupperware, så greit å drikke vin som de andre fikk servert, da.. fortalte det til et par stk, tror ingen andre merka det.... ;) men flere som stussa på hvorfor jeg la meg så tidlig.. hihihi... gadd ikke være oppe til dagen etter, liksom.. ;)

Jeg fylte 25 i år, og to av venninnene mine bestemte at jeg måtte feire det. Jeg visste at jeg mest sannsynelig var gravid, og ville derfor holde meg unna alkohol. Så det endte med at jeg lurte alle 30 gjestene. Kjøpte vørterøl, la de i varmt vann og byttet ut merkelappene med CB-lappene. Alle vet jeg pleier å drikke øl. Godt var det ikke, men det funka :-) Så nå slipper jeg å tenke på at folk skal få mistanke, for de har jo sett meg drikke ;-)

Jeg forstår godt at det ikke er lett når man er ung. No vet alle at jeg ikke har drukket alkohol på over ett år, fordi jeg har ingen sans for alkohol lenger - jeg trenger ikke å komme på noen unnskyldninger :P Forloveden min drikker heller ikke, han hadde sluttet før han møtte meg, fordi han overtok gård etter foreldrene og vokste fra vennene hans som fester :) Lykke til på sommerfest, og kos dere :D

Back
Topp