Skal på ferie....noen tips?

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Hei
Har nettopp funnet ut at jeg er 4 uker på vei (super glad) og nåkommende lørdag skal jeg på 3 ukers sommerferie til portugal.
Sitter å bekymrer meg over maten der nede og om det er noe spesielt jeg må holde meg unna.
Noen som har noen tips?
Har lest en del på nettet men føler meg liksom ikke helt trygg.

Prøver å dytte denne opp jeg da[:D]

jeg har desverre aldri vært der [&:]
men jeg hjelper deg å dytte litt [:)]

Hver forsiktig med salater, spis gjennomstekt mat og drikk kun væske fra flaske. [:)] God håndgygiene er også viktig.[8D]

GOD TUR! [:D]

jeg var i tyrkia fra 10 mai-25 mai og da var jeg jo gravid uten og vite det, og jeg spiste alt og levde som jeg alltid gjør, jeg tok ikke no skade, he he og ikke fostere heller, ikke som er påvist iallefall.... ikke fått noen plødniger er symtomer på at det er noe galt med fostere heller, drakk også alkohol der nede men ikke i store mengder, og spiste alt jeg hadde lyst på og alt som så godt ut, trur ikke maten har så mye og si så lenge den er godt stekt og de er flinke til og vaske salater osv sånn som de er i tyrkia iallefall.... men det er vel forskjellig fra sted til sted.... men lykketil på 3 ukers ferie da::) det går nok bra ska du se....

Gratulere så mye med den lille spiren[:D]

I tillegg til alt som har blitt sagt her, bør man vell være forsiktig med enkelte oster[:)]

God tur og lykke til[:D]

Gratulerer så masse[;)]
Tror nok ikke du skal bekymre deg for mye. Førsteinntrykk og magefølelsen vil hjelpe deg på turen.
Kos deg på ferie[:D]

Tusen tusen takk for fantastiske hjelpsomme svar!![:D]
Føler meg allerede tryggere på at ferie skal gå knirkefritt.

Gratulerer til alle dere andre også med spire og håper dere også får en fin ferie.

Back
Topp