Skal på første vekstkontroll i dag :)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Skal på første vekstkontroll om ca en time nå, kjenner jeg er ganske spent ;)
Håper vi får vite kjønn i dag altså, burde ikke være umulig i uke 23+3, men jeg vet og om minst en lege som ikke vil sjekke kjønn fordi "det er det det er uansett" altså irrelevant info... (Var den legen vi fikk på oul da, av alle ting).
Men vi er jo også veldig spent på hvordan blodsukkeret har påvirket veksten til den lille, og spent på om vi får med noen bilder denne gangen (fikk vi heller ikke på oul)..

Nå må gjerne minuttene gå litt fortere her ;)

Skal på første vekstkontroll om ca en time nå, kjenner jeg er ganske spent ;)
Håper vi får vite kjønn i dag altså, burde ikke være umulig i uke 23+3, men jeg vet og om minst en lege som ikke vil sjekke kjønn fordi "det er det det er uansett" altså irrelevant info... (Var den legen vi fikk på oul da, av alle ting).
Men vi er jo også veldig spent på hvordan blodsukkeret har påvirket veksten til den lille, og spent på om vi får med noen bilder denne gangen (fikk vi heller ikke på oul)..

Nå må gjerne minuttene gå litt fortere her ;)

Hadde en sånn jordmor vi å på OUL, då derfor lever vi uvitende til 3D ul 9 juli.. Er da 27+5 så da må det være mulig å se det :p hihi... Lykke til!! Håper du får vite kjønn :)

lykke til :-) håper dere får vite kjønn også denne gangen da :-)

Vi fikk selvsagt samme lege som sist, så nøyaktig hvem det er som bor i magen min er fortsatt uvisst ;)
Men nå er det bare ei uke igjen til vi har satt opp 3d, og da kan de vel ikke unngå å se kjønn vil jeg tro :P
Vårt lille bøllefrø vokser hvertfall som h*n skal, sparker godt fra seg med begge beina samtidig og var ikke spesielt intr i å snu seg så legen fikk ta skikkelig hodemål. Legen ble til slutt fornøyd, målingen av min pulsåre, og navlestrengen var perfekte og lille i magen har en tilvekst på -2% i forhold til gjennomsnittet :)

ImageUploadedByBV Forum1369920341.030443.jpg
Her er et bilde av en vinkende hånd :)

ImageUploadedByBV Forum1369920409.016575.jpg
Og her er lille i profil, med ene hånda oppe ved ansiktet :)
Endelig noen bilder å vise storesøster :)

Så bra at alt er ok iallefall! og for en kjip lege! går jo an å vise litt forståelse for at man ønsker å vite kjønn dersom de ser det! Har aldri vært borti noen som har svart meg sånn..

Så bra alt var fint!! Satser på dere får vite kjønn om en uke da, så dumt legen ikke vil se etter, kan ikke være mye stress å bare se.. Men men, sånn er det, ikke alle tenker likt ;)

Så gøy, og samtidig frustrerende!
Flott at de har en idealistisk tankegang, men det kan jo være at man faktisk har lyst til å vite. Merkelig agrumentasjon... Og hva koster det dem egentlig? Det gjør jo ingen forskjell fra eller til om de faktisk sier det hvis de kan se det?

Så kjekt da:) Ingenting er bedre enn positive nyheter!:) Hehe, skikkelig kinderegg du.. med liten overraskelse inni:P

Så irriterende at legen skal være så vanskelig på å fortelle hvilket kjønn det blir? Om babyen uansett viser seg frem tar det jo legen kun sekunder å sjekke det og gi dere informasjon om det.. Gah :P

Men så bra at veksten og alt annet ser bra ut! Håper dere får en fin 3D :-)

Back
Topp