skal på "date"

¤Ida

Gift med forumet
med en jeg møtte på en festival førr nesten 3 år siden[8D]
skal å drikke kaffe, er så kaffetørst, gidder ikke å koke kaffe siden jeg er alene nå så er vell 3 dager siden sist[&:]

ønsk meg lykke til, håper det ikke blir super teit

lykke til[:)]

ORIGINAL: ~Maddy~

har ikke du samboer?[8|]

jo vi er forlovet også, men ser ikke problemet i å drikke kaffe med noen, er jo ikke akkurat som jeg gjør det i sjul...
han har selv sagt at jeg må bare komme meg mer ut å treffe folk så jeg ikke blir så ensom når han er alene...
han veit godt om han jeg skal møte, har jo hatt kontakt i 3 år så[:)]

ok,daså[;)]

jepp, så er ikke noe skummelt[:D]

hehe,neida...[8D]
bare jeg som er rar...jeg mener,jeg hadde ALDRI fått lov å møte noen av det motsatte kjønn,særlig ikke hvis han ikke kjente sambo[:D]
men lykke til[:)]

man må jo kunne ha venner av det motsatte kjønn, mener jeg...
så lenge man holder seg til venner å at det ikke blir noe flørting.
har ikke samboeren din jente venner??

hehe,neida...[8D]
bare jeg som er rar...jeg mener,jeg hadde ALDRI fått lov å møte noen av det motsatte kjønn,særlig ikke hvis han ikke kjente sambo[:D]

Seriøst? Hva med kolleger av motsatt kjønn? Spise lusj med en mannlig kollega som ikke kjenner din samboer?? En gammel skolekompis? .....da tror jeg at jeg hadde blitt sprø...

ORIGINAL: Lisfje

hehe,neida...[8D]

Seriøst? Hva med kolleger av motsatt kjønn? Spise lusj med en mannlig kollega som ikke kjenner din samboer?? En gammel skolekompis? .....da tror jeg at jeg hadde blitt sprø...

jeg og..det hadde aldri gått

Back
Topp