Skal oktober bli lykkemåneden nok en gang?

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Da ble det ikke noe septemberspire. Så vi hopper da over i pp3, og satser på at oktober skal bli vår måned igjen. Har en gutt på 4 år som er født i oktober, så da satser vi på at vi har bedre lykke i pp3 enn i pp1 og 2. Denne måneden tror jeg at jeg skal bruke el-tester for å ha litt bedre kontroll over el. Nå er det bare å bli ferdig med tanta, for så å starte ventingen på el....som bruker å gå såååå sakte. Gleder meg til å følge dere damer:)
 
Velkommen i klubben. Da har vi det ganske likt, jeg har en jente på 4 år som er født i oktober og er i PP3 nå - satser på nok en oktoberbaby emoticon .
Denne gangen har også jeg kjøpt inn EL tester for å se om vi får det til å klaffe mer denne gangen. Har i følge BV EL imorgen - midt under Nattevaktshelg, det er jo bare sååå typisk. Men vi skal nå gjøre vårt beste uansett. Har ikke testet positivt på EL test enda, så det blir spennende imorgen da om jeg får en positiv test.
Kjenner meg absolutt igjen mtp at tiden går utrooolig sent frem mot EL - føles som evigheter.

Lykke til ,  til oss begge.
 
Ja nå satser vi alt på oktober her. Hvis jeg ikke blir gravid denne måneden bør vi nok vente noen måneder på grunn av jobbsituasjonen min, jeg jobber i et årsvikariat. Men vi får se denne måneden og så ta det deretter. Vi føler ikke vi kan vente alt for lenge med søsken siden pjokken er 4. Så tenker nesten at familielivet får være 1.prioritet nå,så får jobbsituasjonen komme etterpå. Blir spennende tider fremover.
 
Back
Topp