Skal mannen være med

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Skal mannen være med på svangerskapskontroll?

Her har jeg fått meg første kontroll 21 des, kunne fått den uken før, men siden han skal få være med måtte vi vente noen dager så det klaffet med jobb.
Kommer ikke til å stresse for å ha han med på de senere kontrollene men syns det er kjekt at også han skal få høre hjertelyd. Om han har fri/turnus som passer med å være med ellers, så får han jo såklart det også om han ønsker det :)
 
Han har vert med en runde før så regner med han bare blir med på de store.
 
Han blir med på ul, men de andre timene er ikke nødvendig for han være med på. Det er stort sett blodprøver, og måling av blodtrykk likevel.
 
Vet ikke helt. Ul og slikt ja, og de kontrollene han har lyst til å føler for å være med på :)
Ellers så tror jeg faktisk at vi må ha oss noen fødselsforberende samtaler med noen både jeg og han. Han er så redd for at jeg skal føde, og for at jeg denne gangen kommer til å dø, og at det blir verre enn sist... :/ jeg sliter med det samme. Håper vi får tilbud om noe sånn :)
 
Han er med på ul ol, men vanlige kontroller går jeg bare på.det blir bare tatt blodprøver ol, og hvis noe plager meg så tar man opp det. Jeg går til legen.
 
Har sagt til ham at han må være med på alt ;-) Han har mange spørsmål og vet ingenting om barn eller fødsler, så synes det er fint hvis han spør legen og jordmor selv :)
 
Aner ikke, han vil kanskje være med på en kontroll og på ul selvfølgelig
 
Tror ikke han har interesse av mer enn ul. Det meste av info osv er lite interessant for han. Sist var han med på timen vi skulle snakke om fødselen, ellers på ul.
 
Han var med på alle med førstemann siden han gikk arbeidsledig og ikke hadde jobb han måtte på. Han går ennå arbeidsledig og han blir nok med frem til han får seg jobb. Eneste jeg har sagt at skulle han få jobb før den tid så vil jeg ihvertfall ha han med på oul
 
Har min første jordmor time i neste uke. Er ca 5 uker på vei da. Han vil gjerne være med på alle :)
 
Sist var han med en gang til lege og en gang til jm, og på oul og fødselsforberedende kurs på hs. Denne gangen får vi se etter hvert, ul blir han uansett med på:)
Er jo like naturlig at de skal være med, som oss:p
 
Jeg vil helst dra alene på kontroll :-D Men ul og fødselsforberedende er han såklart med på :)
 
Nei han blir kun med på ordinær ul og fødselen som de andre gangene :)
 
Min blir me på ul tenker jeg. Føler det ikke er noe vits i å dra han med til legen da det bare blir tatt blodprøver etc...
 
Han blir med på ul, men de andre timene er ikke nødvendig for han være med på. Det er stort sett blodprøver, og måling av blodtrykk likevel.

Samme her :) han blir med på de kontrollene han har fri på ( han jobber turnus så har muligheter ) Men han tar seg ikke fri da det kun er blodtrykk, vekt og levere urinprøve :p
 
Back
Topp