Skal man ?

*mamma moncan*

Flørter med forumet
Eller skal man ikke ringe fødeavdelingen, har vært litt dårlig i magen men ikke diaré men en mellom ting( sorry detaljer) å vært kvalm men ikke kastet opp å har vært veldig hoven i bena de siste dagene, å har hatt masse stikkninger i tissen hver gang tulla rører seg,

Å min mormor hadde sf å lurer litt på om det kan være en begynnelse på dette.

Burde jeg ringe å bare forhøre meg eller kan dere hjelpe?

ORIGINAL: martin og monica

Eller skal man ikke ringe fødeavdelingen, har vært litt dårlig i magen men ikke diaré men en mellom ting( sorry detaljer) å vært kvalm men ikke kastet opp å har vært veldig hoven i bena de siste dagene, å har hatt masse stikkninger i tissen hver gang tulla rører seg,

Å min mormor hadde sf å lurer litt på om det kan være en begynnelse på dette.

Burde jeg ringe å bare forhøre meg eller kan dere hjelpe?

jeg vet ikke noe annet svar enn at det er lurest å ringe.. slippe du de onde tankene.. men by the way... e å typen hete monica og martin også ;D

Hehe, koselig han er vell ikke svensk i tilleg eller,? Hehe nei da ja får vell ta en telefon , men har så sinsykt telefon skrekk , ved det å prate med ukjente via mobilen , jaja manne seg opp å ringe:)

Høres kanskje ikke ut som noe galt, men det er alltid bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite [:)] ring å spør du. aldri dumt å ringe om man er usikker.
stikkingene du snakker om høres ut som nedpress, men det andre kan jeg ikke uttale meg om, så jeg ville ringt å spurt [:)]

Hehe, koselig han er vell ikke svensk i tilleg eller,? Hehe nei da ja får vell ta en telefon , men har så sinsykt telefon skrekk , ved det å prate med ukjente via mobilen , jaja manne seg opp å ringe:)

som regel er det veldig hyggelige folk som tar telefonen på føden, så det går nok greit [:)] veldig behjelpelige

nei han er kvart italiensk :P samme som meg det.. martin må gå på et annet rom om jeg skal ringe til offentlig personell el fremmede personer :P

Var vist ikke noe farlig , er nokk bare jeg som har hørt masse om sf i det siste :) litt flink til å skremme seg opp siden de e førsteman.

har vært likens som deg siden i går, regner med at det bare er kroppen som startet instillninga på en fødsel [:)]
var å tok midningsakupunktur i går og ble heelt merkelig i kroppen etterpå. så her er det bare å håååpe[:D]

Back
Topp