Skal man le eller gråte?

Skrållan

Forumet er livet
I dag er Ida i slaget!

Begynte i morges, da vi var på badet. Jeg har fått 3 kviser ([:@]), og Ida studerte meg en stund, før hun sa "Mamma, hva er de tre store klumpene i ansiktet ditt?" [8|][&o][8D]

Til mitt forsvar, de er ikke SÅÅÅ store! Men hun er tydeligvis ikke vant til kvisete mamma, hehe.

Men nå tok hun virkelig kaka! [8D]
Hun var sliten etter bhg, så hun sovna på sofaen da vi kom hjem. Plutselig våkna hun og gikk ut på kjøkkenet. Jeg spurte henne hva hun skulle, intet svar. Så ser jeg hun åpner fryseren, trekker ned trusa og setter seg på huk, hahaha! "Ida, Ida, doen er ikke deeeer!" sier jeg, reiser meg og løper mot henne. "Jo, jeg må jo på dooooooooooo!" sutrer hun tilbake. Jeg klepper bare tak i 19 kg jentunge, og LØPER inn på badet, haha! Vi rakk det heldigvis akkurat!

Skal ikke se bort fra at hun er i slekt med onkelen sin, som både snakker, roper og går i søvne! [8D][:D]

Hehe akkuratt som meg det der...

Jeg dreiv lenge med å gå tur i søvne å gjør merkelig ting..Jeg har til og med hatt en lang samtale i tlf i søvne jeg[X(]

ORIGINAL: buffi

Hehe akkuratt som meg det der...

Jeg dreiv lenge med å gå tur i søvne å gjør merkelig ting..Jeg har til og med hatt en lang samtale i tlf i søvne jeg[X(]

Haha, den dagen hun begynner med det altså!! [:D]

ORIGINAL: McBaby

Ha ha! [:D]

dritbra

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: McBaby

Ha ha! [:D]

dritbra

ha ha dette kan bli gøy i fremtiden[:D]

Dette kan bli uhyre morsomt i fremtiden ja, haha! [:D]

suki: Ja, sånn er mine og! Begge følger med på ALT jeg gjør på badet, bestandig. Tobias hadde en periode da han trodde jeg trengte tamponger og bind hver gang jeg var på do, så han fant frem og gav til meg... samme på butikken. Hver gang vi var der, så trengte jo mamma masse bind, så det henta han og la oppi kurva. Jadda! [8|]

Haha[:D][:D]

Skal nok ikke se bort i fra at dere får en liten nattevandrer nei (i såfall ville jeg satt sikkerhetslenke på døren hvis ikke dere har det. Det har vi, sånn tilfelle liksom[;)]).

ORIGINAL: Ida_83

Haha[:D][:D]

Skal nok ikke se bort i fra at dere får en liten nattevandrer nei (i såfall ville jeg satt sikkerhetslenke på døren hvis ikke dere har det. Det har vi, sånn tilfelle liksom[;)]).

Haha, skal ikke se bort fra det! [;)] Om hun begynner sånn, så blir det definitivt sikkerhetslenke på døra!

Back
Topp