Skal man alltid kontakte fødeavdelingen ved blødning?

Hmm1987

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Selv om dette er tredjemann har jeg aldri opplevd blødning før fødsel, men det har jeg gjort i dag 39+3

i går kveld hadde jeg og mannen sex, og 3 timer etterpå kl 03.00 våknet jeg av vonde kynnere som hadde alt fra 20 til 8 min i mellom.
Dette holdt på i ca 6 timer før det stoppet opp, de var såpass vonde at jeg ikke fikk sove.

Etter det har jeg fått sovet litt, har litt mensmurringer.
Har også vært mye ordentlig på do, litt løs mage, og har hatt litt blodig slim fra skjeden.
Er det noe vits å ringe fødeavdelingen så lenge det ikke er noe rier?
Regner med at dette er oppstarten på noe..
 
Så nærme termin trenger man ikke ta kontakt med føden pga blødning før blødningen blir som en mensblødning :)
 
Så nærme termin trenger man ikke ta kontakt med føden pga blødning før blødningen blir som en mensblødning :)
Takk for svar :)

som sagt aldri opplevd blødning, men når man googler (i know) så står det at man skal ta kontakt.
Regner med det er slimproppen eller en tegningsblødning så da avventer jeg :)
 
Hvis du er usikker syns jeg du skal ringe. Hvis ikke føden idag, så kanskje helsestasjonen i morgen tidlig? En 2 min tlf kan hjelpe på roen du trenger før det smeller skikkelig...
 
Takk for svar :)

som sagt aldri opplevd blødning, men når man googler (i know) så står det at man skal ta kontakt.
Regner med det er slimproppen eller en tegningsblødning så da avventer jeg :)
Det skader aldri å ringe føden om man blir usikker :) men en liten blødning så nær termin tyder mest på modningstegn, og man trenger altså ikke å ringe føden før man blør som en menstruasjonsblødning. Det betyr allikevel ikke at det ikke er lov å ringe føden om man har en liten blødning og er bekymret :)
 
Høres ut som tegningsblødning, det er et modningstegn
 
Er i utgangspunktet ikke bekymret, har heller ikke kommet noe mer!
Og ikke mer enn noen få litt vonde kynnere i timen så dette kan jo fortsatt ta lang tid!

Ble bare brått litt usikker siden jeg aldri har opplevd blødning sånn som det :)
 
Høres ut som slimpropp eller tegningsblødning ja, i og med det var såpass lite. Personlig hadde jeg nok ikke vært bekymret, men er du usikker så ringer du føden. Det skader ikke å ta en telefon å høre:)
 
Nå kom det enda en liten klatt med slim med litt brunt i, så da regner jeg med det er slimproppen som er gått :D
 
Gratulerer❤️
 
Gratulerer :Heartred
 
Back
Topp