Skal lage en skatt til barna, kom med tips!

Tøsa!

Gift med forumet
De er jo helt hekta på Jake og Sjørøverne, og like borti skogen her er det et lite område med "ørkensand". Var der i dag, og da sa de at de skulle finne en skatt osv.
I helgen er de borte, og jeg tenkte å kjøpe en skattekiste og grave ned der og lage et skattekart så de kan finne veien når de kommer tilbake.

Noen som har tips til hvor jeg finner en kul skattekiste og hva jeg kan putte i den?

Jeg vet desverre ikke hvor du kan få tak i kiste, får ikke opp linken din heller.. Men om du finner kiste ville jeg lagt gullpenger, diamanter, plastikk smykker som skinner osv. Vet det var veldig populært å gjøre det slik i en sjørøver bursdag her. Ungene ble helt ville:)

Det var det jeg tenkte på først, men så tenkte jeg at det vile bli kjedelig med bare sånne gullmynter? Hmmm... sjokolademynter kan jeg jo legge i og da...

På nille har de som regel blyanter, visker, klister og lignende med sjørøver motiv. Så pakker du hver ting inn i gull/sølvfarget innpakningspapir :-) Alltid stas med noe som er pakket inn

Back
Topp