Skal kynnere stoppe ved bevegelse?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg leser at en av forskjellene mellom rier og kynnere er at rier ikke stopper ved bevegelse, men jeg opplever ikke at kynnerene mine stopper ved bevegelse heller og er ganske sikker på at det ikke er rier, er det normalt at dem ikke stopper?
 
Hvis du har bevegd deg mye kan du ha kynner som bruker en stund før de stopper etter du har lagt deg ned. Hvor lenge mener du det går der du er i ro og de ikke gir seg?
 
Mine blir faktisk trigget av bevegelse og også av sitting. Så for meg er det iallefall ikke noe tegn.
 
Mine blir faktisk trigget av bevegelse og også av sitting. Så for meg er det iallefall ikke noe tegn.
Mine har også blitt trigget av bevegelse, derfor jeg har vært hjemmeværende/sykemeldt. Eneste som hjelper når de kommer er å ligge på venstre side med pute mellom knærne og puste meg gjennom smertene til det slipper opp. Men jeg har heller ikke hatt mye av det de siste ukene…
 
Hvis du har bevegd deg mye kan du ha kynner som bruker en stund før de stopper etter du har lagt deg ned. Hvor lenge mener du det går der du er i ro og de ikke gir seg?
Har ikke merket så mye sammenheng mellom mye bevegelse og kynnere. Bare merket den ene i dag bare fortsatte selv om jeg gikk og bøyde meg ned. Har kjent flere når jeg har gått fra sittende til stående stilling også og som fortsetter inn i gangen. De varer ca like lenge hver gang, mellom 30-60 sekunder et sted. Det er ikke vondt da, og det er helt tilfeldig når dem kommer, så det er ikke rier heller. I dag har jeg hatt ganske mange kynnere, men jeg kjenner dem ikke lenger, jeg bare kjenner at det strammer seg, så kommer det noen innimellom som jeg kjenner (antar det er det dem kaller for modningsrier). Kan gå alt i fra 2 minutter til 2 timer mellom.
 
Aldri synes at kynnerene har stoppet ved bevegelse. De kunne heller i verste fall bli verre. :p
 
Back
Topp