Skal kjøpe denne, var den ikke fiiiiin??

~StRaToS~

Forumet er livet

kjempefin!
lurer på en sånn leander-vugge eller hva det heter denne gangen jeg... som kan henge i taket...noen med erfaringer?

Kjempe fin var den[:D]

Nydeligst:)

Åhhhh... så fin, jeg får snekret en til meg i disse dager og er så spent på hvordan den blir... bare ga snekkeren masse bilder og prøvde å forklare hva jeg syns var fint... [:)][:)][:)][:)]gleder meg masse....

Utrolig lekker!

Drit lekker[:D][:D][:D]!

Nydelig[:)]

Kjempe fin[:)][:)]

ORIGINAL: *Carine*

kjempefin!
lurer på en sånn leander-vugge eller hva det heter denne gangen jeg... som kan henge i taket...noen med erfaringer?

eg har den leandervuggen.... Heilt Genial.. den kan heves og senkes nett som det passer. vi hadde en liten gutt på 2 år da minstemann kom til verden... hadde vi hatt vanlig vugge så hadde nok storepror lagt oppi vugga hele tiden.. godt å kunne ha ein plass som storebror ikkje kunne plage småen :) har du katt eller hund er den veldig grei siden de ikkje kommer seg oppi og.

ORIGINAL: spire3

ORIGINAL: *Carine*

kjempefin!

eg har den leandervuggen.... Heilt Genial.. den kan heves og senkes nett som det passer. vi hadde en liten gutt på 2 år da minstemann kom til verden... hadde vi hatt vanlig vugge så hadde nok storepror lagt oppi vugga hele tiden.. godt å kunne ha ein plass som storebror ikkje kunne plage småen :) har du katt eller hund er den veldig grei siden de ikkje kommer seg oppi og.

Så genialt! Er de dyre? Hvor kjøper man de?[:)]

Back
Topp