Skal kanskje snart på jobbintervju

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Har nå gått ledig siden Juli og lett uten hell etter jobb, nå skal jeg kanskje på intervju snart. Det er ikke akkurat drømmejobben, men det er innenfor mitt felt det er en JOBB noe jeg er så lykkelig for!

Det er en del praktiske utfordringer med hensyn til denne jobben, så det er ikke sikkert det går, men jeg har veldig lyst å komme ut i arb.livet igjen!

Er nå 8+5, kvalmen har nettopp meldt sin ankomst for alvor og jeg sover dårlig, er så redd for at jeg ikke skal kunne innfri forventningene til en eventuell arb.giver om jeg skulle få jobben :(

Kommer ikke til å nevne at jeg er gravid på intervju, folk kan synes det er så råttent som dem bare vil, men etter å ha gått 6 mnd uten rett på noen form for stønader og etter avslag på avsalg kommer jeg til å gjøre allt for å få jobben.

Er både spent og engstelig! :D noen som vil komme med litt motivasjon??

Det høres ut som at du er klar for både intervju og jobb! Lykke til! Føler på meg at dette blir å gå din vei

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

weee :) akkurat det jeg trenger å høre :) krysser fingra :)

Lykke til!! Jeg sier ingenting til sjefen min som jeg kjenner, så hvorfor skal du si det til noen som du ikke kjenner?? Nei hold tyst å gjør alt for å få jobben ;)

Lykke til! Håper du får jobben ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Lykke til :-)

Ikke tenk på kvalmen osv., den er sikkert over før du eventuelt begynner :-)

Du har ikke informasjonsplikt på jobbintervju i forhold til familieøkning, en grunn til at dette er lovfestet. Mennsker som skulle synes det er usselt å ikke si noe får da forklare hvorfor kvinner skal være nødt å informere om annet enn kvalifiskasjoner ettersom vi skal være i arbeidsliv betydelig lengre enn vi skal gå svangre eller i permisjon. Synes det ikke er annet enn fornuftig å gå på jobbintervju og presentere deg selv og kompetanse ettersom det er ett fakutm at kvinner ofte (med unntak selvfølgelig) pga av graviditet diskrimineres i arbeidsliv. Lykke til :)

Back
Topp