Skal kanskje inn hit....

RapunselMaja

Elsker forumet
Hadde IKM 16 april, men enda ikke fått TR.   Tok en EL-test igår ( den eneste testen jeg hadde i hus) og den var sterkt positivt.

Er kjemperedd for å ta en G-test..Mistet i uke 12 i januar :/
 
Da ville jeg nok løpt på butikken å kjøpt en g- test..:) lykke til :))
 
Vet ikke helt hva en EL-test er, men er det ikke bedre å vite sikkert med en graviditetstest? For du vil vel vite? Om du er aldri så redd?
 
Ingen her som har opplevd EL rett etter IKM?     Kanskje det bare var noe galt med testen... :/  Synes det er fælt å gå rundt i uvisshet i allefall . Får investere i en test imorgen... Tvi tvi!
 


RapunselMaja skrev:
Ingen her som har opplevd EL rett etter IKM?     Kanskje det bare var noe galt med testen... :/  Synes det er fælt å gå rundt i uvisshet i allefall . Får investere i en test imorgen... Tvi tvi!


Jeg er gravid, og har endel EL tester liggende, så jeg tok en for morros skyld siden jeg har hørt at den lår ut når du er gravid, og jammen meg! Teststreken sterkere enn kontrollstreken på EL testen :)! *kryssefingrene*
 
Da er det mulig du er gravid, men ville kjøpt en test og testa i morgen. Jeg testa positivt med el test dagen før testedag sist jeg var gravid.
 


frkjahn skrev:
Vet ikke helt hva en EL-test er, men er det ikke bedre å vite sikkert med en graviditetstest? For du vil vel vite? Om du er aldri så redd?


Er eggløsning test.
 
Gratulerer så mye:-) Da hører du absolutt til her 
 
Gratulerer og velkommen inn hit
 
Hurra og velkommen hit:))
 
Gratulerer!!
 
Jeg fikk "Gravid 3+" tirsdag kveld  og det var utrolig gøy:-) Jeg bruker bv sin terminkalkulator. har også merket at de viser forskjellig.
 
Jeg er bare 5+6 og fikk termin 17 desember i følge bv sin terminkalkulator. Jeg har vært på tidlig ul i dag og legen sa også 17 desember foreløpig. 
 
Jeg var hos gynekologen og da ble det ul når jeg først var der. Regner med det var fordi jeg  mista første i uke 11+3 og at jeg fødte ei jente i uke 34+1 i november i fjor. 
 
Back
Topp