Skal jeg våge meg inn hit?

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Her ser dere testene mine fra i dag tidlig:
ImageUploadedByBV Forum1390941336.154450.jpg

De er jo positive, men vet ikke helt om jeg tørr å håpe at det skal gå bra enda... Kjenner meg litt skjelven, men lykkelig :)

Dersom dette går bra, blir termin rundt 12.oktober.
 
Gratulerer! :)
 
Vi har samme termindato :D
 
Gratulerer så mye! :D
 
Våknet kl 5 i dag, hehe :) Husker at jeg våknet unormalt tidlig i mine forrige svangerskap også, så det er nok et tegn på at ting skjer i kroppen min :) Er B-menneske til vanlig...

Før prøve å sove litt til. Trenger ikke stå opp før om en time enda :)
 
Jeg tror jeg kan komme inn her om ikke så lenge..... Håper knall positiv på lørdag :)
 
Jeg tror jeg kan komme inn her om ikke så lenge..... Håper knall positiv på lørdag :)
Jaaaa!! Klart du får positiv på lørdag, du skal jo være her med oss! :D Gleder meg! Krysser fingrene for deg!
 
Jaaaa!! Klart du får positiv på lørdag, du skal jo være her med oss! :D Gleder meg! Krysser fingrene for deg!
Viste testen til ei venninne i dag som har to barn fra før og hun hadde fått akkurat samme test 3 dgr før IKM, så hun er overbevist om at jeg er gravid. Men jeg klarer ikke helt å stole på testene!
 
Viste testen til ei venninne i dag som har to barn fra før og hun hadde fått akkurat samme test 3 dgr før IKM, så hun er overbevist om at jeg er gravid. Men jeg klarer ikke helt å stole på testene!
Jeg gleder meg til jeg skal ta en digital i morgen, det er vel først da jeg virkelig kommer til å tro på det. Kjenner jo at det er noe der, det føles.. annerledes rett og slett. Jeg har trua på deg jeg! Gleder meg til du kommer inn hit permanent! :D
 
image.jpg Vis vedlegget 48803



Kom etter ca 3 min. Ble gradvis sterkere, ikke så lett å se på bilder her men :(
 
Back
Topp