skal jeg teste eller vente? *oppdatert*

3nydeligesmå

Forumet er livet
jeg skulle hatt mensen i går, men ennå ikke kommet. Jeg tok en test på mandag for har følt meg så trøtt og rar i kroppen i det siste. men den var negativ, og jeg har sett det 3 dager før med de 2 jeg har fra før.

burde jeg vente til i morgen eller over helga å se om tante rød kommer, eller skal jeg teste en gang til nå som det er etter mens??[X(]

------------------------------

da klarte jeg ikke vente lenger, løp far møte og rakk apoteket 1 min før stengetid. jeg har ennå ikke fått mensen, men testen var negativ.
Så da er jeg nok bare litt rar i syklusen nå å får bare vente til den mensen kommer.

klem

Gjør det du føler for! [:)]

Husker jeg skulle ta en test en gang, brukte selvfølgelig morgenurin, og bare litt senere på dagen kom mensen.. Det var bortkasta test det... he he. Men da var jeg iallfall 100% sikker! [:D]

Har du en test, og ikke bruker å gå over tiden + føler deg gravid, hadde jeg nok ikke klart å vente. Men det er som sagt ditt valg!

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: mamsemor

Husker jeg skulle ta en test en gang, brukte selvfølgelig morgenurin, og bare litt senere på dagen kom mensen.. Det var bortkasta test det... he he. Men da var jeg iallfall 100% sikker! [:D]

Har du en test, og ikke bruker å gå over tiden + føler deg gravid, hadde jeg nok ikke klart å vente. Men det er som sagt ditt valg!

det jeg ikke har liggende.. tenker lissom at der er no dritt å bruke 100kr hvis det er for ingen nytte, men samtidig så kommer jeg til å tenke på det da hele jobb dagen i dag. [8|]

ORIGINAL: #Bolla.#

Skader jo ikke å teste, det er jo spennende[:D]

hehe, nei sant det..

ORIGINAL: larviksjenta

det jeg ikke har liggende.. tenker lissom at der er no dritt å bruke 100kr hvis det er for ingen nytte, men samtidig så kommer jeg til å tenke på det da hele jobb dagen i dag. [8|]

Skjønner hva du mener. Samtidig er de 100 kr med på å bekrefte/avkrefte en mistanke, og om du tenker mye på det, er det kanskje verdt det?
Hva med å levere urinprøve hos legen?
Nå vet jeg ikke om det koster penger, men er du gravid får du den gratis.
Ellers kan det jo hende du kan få gratis test hos hs, ungdom får iallfall det tror jeg.

ORIGINAL: larviksjenta

Skjønner hva du mener. Samtidig er de 100 kr med på å bekrefte/avkrefte en mistanke, og om du tenker mye på det, er det kanskje verdt det?
Hva med å levere urinprøve hos legen?
Nå vet jeg ikke om det koster penger, men er du gravid får du den gratis.
Ellers kan det jo hende du kan få gratis test hos hs, ungdom får iallfall det tror jeg.

litt rimeligere hos lege tror jeg.. Men nå drar jeg på jobb, så ser jeg om det er åpent på apoteket på veien, hvia ikke kjøper jeg en på vei hjem om mensen ikke har kommet i mellomtia. :D

ha en fin dag alle sammen

Masse lykke til med spenningen og testingen da! [:)]
Hold oss oppdatert! [;)]

Ha en fin dag!

Jeg hadde garanert ikke ventet...

Men så er jeg testoman da, og hadde derfor alltid tester (billige tester, så jeg kastet ikkebort mer enn en tier, mindre enn en pakke potetgull det, som jeg uansett ville trøstespist om mensen kom...) i skapet. Har fortsatt et par... men de er utgått på dato da.

Men, det er jo maaaaange som er mer tolmodig enn meg...

Lykke til, uansett hva du gjør.

oppdatert

Back
Topp