Skal jeg teste eller ikke??

Leverihåpet

Gift med forumet
What to do Girls???

Hva synes dere jeg bør gjøre???

synes du skal vente til torsdagen jeg vennen[;)]
er jo bare noen dager til...går fort!! Testen er jo positiv uansett,hehee[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *dreamer*

enig med ella1[;)]

Ser det likt på avstemmingen... Enda mer usikker.
Rett før jeg handler meg en test...

Stemte nei. Når du er såpass usikker på om du vil teste enda trur eg det er lurt å venta. Da kan jo væra at testresultat no er feil uansett og då slepper du eit evt "slag i trynet"..

Håpar du er gravid og får ein super nyhet når du velger å testa[:)]

jeg stemte ja[:D]hadde testa hvis det var meg[:D]lykke til

jeg hadde testet, det er for di jeg er en testoholiker da [:D]

Jeg stemte nei, ville ha ventet til testdag evt dagen før om jeg virkelig ikke greide å la vær å teste.. [:D]

Siden jeg enda er innlagt på sykehuset så trør jeg ikke stole på noen tester om jeg tester..
Grunnet er at antibiotikaen kan gi feil svar osv. SÅ mulig det er lurest å vente til domme dagen...

jeg svarte nei, du bør vente men det er fordi jeg selv hater å teste da og anser sjansen som størst mulig rett på testdagen!

ORIGINAL: IVFProver84

Siden jeg enda er innlagt på sykehuset så trør jeg ikke stole på noen tester om jeg tester..
Grunnet er at antibiotikaen kan gi feil svar osv. SÅ mulig det er lurest å vente til domme dagen...

Hvilken type AB er det da? Har aldri hørt at AB kan gi feil svar på gr.test... [8|]

Tror ikke den har noe innvirkning siden de behandler meg som "gravid" inntil motsatte er bevist. Kommer selvsagt ikke på navnet i farten...[&:]
ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: IVFProver84

Hvilken type AB er det da? Har aldri hørt at AB kan gi feil svar på gr.test... [8|]

jeg stemmer nei. vent til dagen er der [:D][:D]

Back
Topp