Skal jeg ta en test?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Jeg er 11 dpo, vil så gjeeeerne teste, men er redd for å bli skuffet :-/

Skjønner veldig godt at du vil teste, men hadde prøvd å holde meg noen dager til.. Hvert fall bruke morgenurin. Og dersom du tester, så husk at et negativt resultat nå ikke nødvendigvis betyr at du ikke er gravid :)

Tror det har klaffet denne gangen, føler av og til at jeg er gravid, men håper ikke jeg blir skuffet!

Lykke til med testing! Ville som skrevet over, testa med morgonurinen! I allefall når du testar før tida og :) tvi tvi for at magefølelsen stemmer!

Lykke til med testingen :)

Ta en test.. Jeg hadde 2 negative før neg fikk en positiv.. Anbefaler CB digital.. Umulig og ta feil..

Prinsogpronsesse: hvor mange dpo var du når du fikk negativ/positiv?

På ikm, og 1 dag over.. Negativ RFSU test de dagene.. Så svaaaak strek på en sånn med to streker 2 dpo og positiv CB 3 dpo morgenurin

Jeg sier test i morgen tidlig ;-) jeg testet positiv 9dpo, på ettermiddagsurin til og med (CB m/ukesindikator)

Er det vanskelig å få positiv med sånne strimler iforhold til en digital?

På strimmel-test (billigtest fra ebay) så kunne jeg bare såvidt skimte en liten strek der, men den var suuåersvak.. og det var på morgenurin.
klarte ikke slå meg til ro med det så kjøpte meg en CB digital m ukesindikator, og testet vell i 6tiden på kvelden. og ganske så raskt dukket det opp gravid 1-2 :-) ser bilder ligger på den tråden helt øvers med våre bilder :-)

Tok en nå, og sen var negativ, men håper jeg er det fortsatt!;-)

Back
Topp