Skal jeg tørre å teste med en digital?

MorT

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg lurer på jeg skal tørre å teste med en clearblue digital med ukesindikator i morgen tidlig. Da er jeg 4+2. Grunnen til at jeg er skeptisk er at jeg vil ble veldig nervøs hvis den kun viser 1-2..
Når fikk dere andre 2-3?
 
Test i vei, men jeg syns ærlig det er altfor nervepirrende .. testa selv 3.mai var ca. 4+6, fikk 2-3 ble overlykkelig! Ble utålmodig i dag og testa igjen i håp om å få 3+, fikk det altså ikke.. var ikke veldig konsentrert urin, uansett sitter jeg nå med en vond følelse. Skal ta hcg prøve på mandag, gruer meg nå bare enda mer..
 
Husk at mye kan spille inn. Jeg fikk 3+. Tenkte dagen etter at jeg skulle bruke den siste, fordi det var så gøy å se 3+. Da fikk jeg plutselig 2-3. Fikk selvfølgelig litt panikk og dagen etter måtte jeg kjøpe en ny digital. Den var da 3+ igjen. Så det kan skje at man ligger på vippepunktet og da får det sånn som meg. Jeg hadde litt utvannet urin da på testen jeg fikk 2-3.
 
Jeg fikk 1-2 da jeg testet i uke 4+3 i januar. Det endte med MA i uke 9. Derfor vet jeg at jeg vil bli veldig nervøs hvis den blir 1-2. Samtidig har jeg en bedre følelse denne gangen enn forrige gang :Heartpink Vi får se hva jeg gjør i morgen tidlig:)
 
Test i vei, men jeg syns ærlig det er altfor nervepirrende .. testa selv 3.mai var ca. 4+6, fikk 2-3 ble overlykkelig! Ble utålmodig i dag og testa igjen i håp om å få 3+, fikk det altså ikke.. var ikke veldig konsentrert urin, uansett sitter jeg nå med en vond følelse. Skal ta hcg prøve på mandag, gruer meg nå bare enda mer..
Det forstår jeg, men kan jo fortsatt gå bra. Hører jo om flere som aldri oppnår 3+ og allikevel føder friske barn. Krysser fingrene for deg :Heartpink
 
Jeg lurer på jeg skal tørre å teste med en clearblue digital med ukesindikator i morgen tidlig. Da er jeg 4+2. Grunnen til at jeg er skeptisk er at jeg vil ble veldig nervøs hvis den kun viser 1-2..
Når fikk dere andre 2-3?
Fikk 2-3 på søndag (05.05.2024) da jeg var 3+5 ifølge menstermin.
Du kan se hvordan streken så ut på Metode testen på den datoen (den øverste):
IMG_0914.jpeg
 
Kanskje jeg hadde fått 2-3 tidligere, hvis jeg hadde turt å teste før :)
Det er nok ikke utenkelig ;)
Spent på om jeg klarer å få 3+.
Venter nok til søndag hvertfall før jeg tørr å prøve … med mindre jeg får en dye stealer før den tid da. Meget mulig jeg kommer til å falle for fristelsen da :happy119
 
Tok denne nå, så håper på 2-3 i morgen :)
Skulle til å si at med den streken så får du garantert 2-3, så det var gøy at du tok sjansen :woot: Har sett mange med svakere strek få det (inkludert meg selv 13 dpo)
 

Vedlegg

  • 20240503_171808.jpg
    20240503_171808.jpg
    1,3 MB · Visninger: 17
Jeg er 3+3 idag og den viser 1-2 . Men så er jeg bare 11DPO også . Skal ta en digital til ut i uka .
 
Back
Topp