Skal jeg tørre å melde meg inn her da?

Hoppipolla

Blir kjent med forumet
Hei hei!
Jeg prøver såvidt å titte innom her jeg :)
Var en stund på augustforumet, men det gikk ikke så bra.. Hadde en MA i februar, 15+4, tvillinger :(
Var på utskraping. Legen sa at vi burde vente noen måneder med å prøve igjen..
Meeeen. Ble visst gravid før jeg fikk tilbake mensen. Oups! Så nå er jeg kjempenervøs! Er sikker på at det kommer til å gå galt..har lest for mange skrekkhistorier på nett om de som har blitt gravide rett etter utskraping, og mistet fort igjen.
I går hadde jeg brun utflod, og tenkte som så at det var det. Men det ga seg, og har ikke vært noe mer i dag. Så jeg krysser fingrene for at det bare var en liten feste"blødning"!

Ettersom jeg ikke har noen menstermin å gå etter, får jeg bare tippe ut ifra da jeg trodde jeg hadde EL, da blir terminen ca 12. desember.

Håper at jeg får bli her en stund, og helst i ni måneder!!!

Er veldig trist  miste så langt uti svangersapet, mistet selv/MA i uke 17, ikke noe særlig. Jeg prøvde å bli gravid med en gang, selv om legene mente jeg burde vente en syklus. Ble da ikke gravid før etter to normale sykluser og nå er jeg i uke 4-5. Er heller ikke helt sikker på når El var pga. lange sykluser, men går ut fra at min termin er 2 des. I forhold til at du ble gravid før tanta kom, så er ikke det større sjanse for å miste, kroppen blir ikke gravid før den er klar for ett nytt svangerskap.

Synes selv også at dere er veldig vanskelig å skal melde seg inn her, tilfelle man må melde seg ut like fort, men tror det er veldig lurt at vi holder håpet oppe=)

Skal du ha tidlig UL og tett oppfølging i dette svangerskapet, siden du mistet så sent sist?

Håper vi begge beholder den/de lille spiren i magen, slik at vi får en frisk baby i 2012, det er virkelig noe man fortjener etter å ha mistet:)

Så trist at du også mistet så sent! :( 
Vi får krysse alt vi har av fingre og tær for at det går bra med oss denne gangen.
Jeg har ikke snakket med legen ennå, tenkte å ta en tur etter påske. Gruer meg litt til å fortelle det..hun sa jo vi burde vente. Så synes det er litt flaut på en måte! 
Men jeg håper jeg får litt oppfølging, en tidlig UL hadde roet nervene ganske mye.. hvis jeg ikke får det, så gjør jeg det nok uansett selv om det koster litt.. det er det verdt!

Hva med deg? Får du tettere oppfølging?

Nå har kvalmen begynt å komme snikende.. så jeg tar det som et godt tegn :)
Egentlig er jeg vel 5-6 uker nå, men begge gangene tidligere har jeg blitt satt tilbake 9-10 dager, så jeg forbereder meg på at jeg bare er 4...

Håper virkelig frøet klarer å klore seg fast nå !!! :) Google er ikke en venn når en leter etter sånne ting. Alle graviditeter er forskjellige, så det at noen har opplevd det - behøver ikke bety noe ! :)

Back
Topp